Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Försök skapa inlägg


owen

Rekommendera Poster

Har skrivit ett inlägg i Word och kopierat in det här men då jag klickar på

Skicka nytt ämne, försvinner texten och inget händer. Provat flera ggr.

Vad är fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Word har ju en massa formateringar som kan följa med vid en kopiering. Om man inte vill skriva inlägget direkt i Eforum så kan det vara bättre att använda Anteckningar i stället för Word. Alternativt se till att knappen "Källa" är aktiverad i inlägget, vilket  är den knapp som är överst och längst till vänster, för då antingen ignoreras formateringen eller så ser man formateringstecknen och kan ta bort dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...
  • 6 months later...

GIF89a!,D;    Hej,

 

Jag försöker skriva ett inlägg, men så fort jag försöker hamnar jag på en helt grå sida (med en liten prick i mitten). I adressfältet står det:

 

index.php (GIF-bild, 1x1 pixlar

 

vilket är varför jag tar kontakt på det här sättet istället.

 

Mitt inlägg handlar om varför jag inte kan ändra mitt Microsoft-konto. Det meddelandet lyder:

 

Tjänsten är inte tillgänglig för tillfället. Försök igen senare.

 

Är detta normalt? Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Darkside4!

 

Det är lite problem med Eforumsajten just nu men när det är avklarat kan en moderator bryta ut ditt inlägg och de svar du får till en ny tråd. En lösning på ditt problem hittar du om du klickar på Proceed to this site. efter att ha klickat på

http://preview.tinyurl.com/mb6nt9b

 

Eftersom jag inte vet om länkar fungerar nu på grund av Eforumsajtproblemen skriver jag av fråga och svar:

When I try to change my password in Windows I get this message: This service isn't available right now-please try again later.  I have been getting the message for over a week.

 

Svar: Convert Microsoft account into local user account, then local user account into Microsoft account.

1. För att göra ett Microsoftkonto till ett lokalt användarkonto

a. Press Windows and C keys together.

b. Click on Settings, then click on Change PC Settings.

c. Click on Account.

d. On your account page, under the User name and User ID, you will be able to see “Disconnect” option.

e. Click on Disconnect and follow the on-line instructions.

 

2. För att göra ett lokalt användarkonto till ett Microsoftkonto

a. Press Windows and C keys together.

b. Click on Settings, then click on Change PC Settings.

c. Click on Account.

d. Click on Connect to a Microsoft Account.

e. Follow online instructions.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej mbgtmari,

 

och tack för det snabba och utförliga svaret. Jag ska testa och se om det löser mitt problem.

 

Tack än en gång!

Hej Darkside4!

 

Det är lite problem med Eforumsajten just nu men när det är avklarat kan en moderator bryta ut ditt inlägg och de svar du får till en ny tråd. En lösning på ditt problem hittar du om du klickar på Proceed to this site. efter att ha klickat på

http://preview.tinyurl.com/mb6nt9b

 

Eftersom jag inte vet om länkar fungerar nu på grund av Eforumsajtproblemen skriver jag av fråga och svar:

When I try to change my password in Windows I get this message: This service isn't available right now-please try again later.  I have been getting the message for over a week.

 

Svar: Convert Microsoft account into local user account, then local user account into Microsoft account.

1. För att göra ett Microsoftkonto till ett lokalt användarkonto

a. Press Windows and C keys together.

b. Click on Settings, then click on Change PC Settings.

c. Click on Account.

d. On your account page, under the User name and User ID, you will be able to see “Disconnect” option.

e. Click on Disconnect and follow the on-line instructions.

 

2. För att göra ett lokalt användarkonto till ett Microsoftkonto

a. Press Windows and C keys together.

b. Click on Settings, then click on Change PC Settings.

c. Click on Account.

d. Click on Connect to a Microsoft Account.

e. Follow online instructions.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...