Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Win7 till Win10, ISO


lennart1942

Rekommendera Poster

Jag har windows 7 och vill göra en uppgradering till windows 10. Finns det någon .iso fil som man kan hämta där hela uppgraderingen finns ?  Jag har ett långsamt modem och kan inte göra uppgraderingen on-line.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fundera ordentligt på om du verkligen behöver Windows 10 och vad 10 tillför som du saknat i Windows 7.

 

Personligen finns det bara en sak som jag saknat i 7:an och som finns i 10:an och det är multipla desktops men vill man inte ha det är det ingen idé att uppgradera om man inte är i desperat behov av DX12.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fundera ordentligt på om du verkligen behöver Windows 10 och vad 10 tillför som du saknat i Windows 7.

 

Personligen finns det bara en sak som jag saknat i 7:an och som finns i 10:an och det är multipla desktops men vill man inte ha det är det ingen idé att uppgradera om man inte är i desperat behov av DX12.

Jag har Windows 10 på en dator och för mig fungerar det utomordentligt bra. Det startar snabbt och för dagligt bruk så fungerar det minst lika bra som Windows 7.

 

Nu är det inget oåterkalleligt beslut att installera Windows 10 .Det går att backa tillbaks.

 

TS är nog fullt kompetent att avgöra om han vill pröva något nytt. Kanske kommer hen också uppskatta en del av apparna som inte finns i Windows 7

 

Att lära något nytt är dessutom stimulerande!

 

LARSAS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...