Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Yahoo mails gränssnitt borta - kommer inte åt mejl


SaoS

Rekommendera Poster

Hej,

 

Jag har problem med Yahoo mail. Sedan några dagar tillbaka har sidan inte alls fungerat. Mailsidan tar väldigt lång tid att ladda och gränssnittet är helt väck.  Ingen grafik och all text i en lång lista. Jag kan inte komma åt att läsa några mejl. I övrigt har jag inga problem att ladda websidor. Jag har två datorer och det fungerar likadant på båda, i Chrome, IE och Firefox. Ymail-appen på min mobil (android) fungerar tack och lov. Jag kan inte testa om webversionen funkar på mobilen eftersom jag bara hänvisas till appen när jag försöker komma in på sidan. Jag har testat rensa cache och annan webhistorik, uppdaterat grafikkort och Windows, scannat efter virus mm. Jag uppgraderade nyligen till Windows 10 på en av datorerna, medan jag fortfarande kör 8.1 på den andra. Jag kommer inte ihåg om mejlen började krångla exakt i samband med det men uppgraderingen och att det började krångla ligger nära i tid i alla fall. Det vore underbart om någon hade några idéer...

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du prövat med att återställa någon webbläsare och ta bort dess cookies och tillfälliga filer?

För IE:

http://windows.microsoft.com/sv-se/internet-explorer/reset-ie-settings.

http://windows.microsoft.com/sv-se/internet-explorer/manage-delete-browsing-history-internet-explorer

 

Prövat med att använda InPrivate-surfning (IE) resp. Nytt privat fönster (FF)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använder nästan aldrig IE eller Firefox. Oftast Chrome så det vore topp om jag kunde få den webbläsaren att fungera först och främst. Att gå in via Chromes inkognitotjänst fungerar inte. Inte heller Firefox privata fönster.  Och ja jag har rensat och rensat och återställt Chrome men det fungerar inte. Jag har också testat avaktivera Avast. Nu har också kunnat kolla min pojkväns dator på samma nätverk, och på den fungerar det som vanligt, men mina datorer vägrar.  

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...