Stavis Posted August 18, 2015 Share Posted August 18, 2015 Jag har en Nexus 5 vars minne är fullt. Kollade vilka appar som för mycket utrymme och det var Google+ på 6 GB. Tydligen har jag haft på automatisk säkerhetskopiering och på så sätt har Google+ lagrat mycket data (tror jag) eller finns det någon annan orsak? Nu vill jag radera och tömma Google+, men vad försvinner då? Jag vill ju inte bli av med något viktigt. Det står ju att om man raderar data från Google+ så förlorar man all data, alla filer, inställningar, konton, databaser och så vidare. Men från vad? Påverkar det tex Gmail-kontot och allt innehåll med kontakter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monshi Posted August 18, 2015 Share Posted August 18, 2015 Om du rensar data som appen Google+ har sparat på sig försvinner inget av det du sparat på G+, inga foton eller liknande. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stavis Posted August 18, 2015 Author Share Posted August 18, 2015 OK tack och bockar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.