Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nyckelpersonen...


Jodie

Rekommendera Poster

Min över 80-åriga väninna som jag varit bekant med i över 12 år, ville prompt att jag skulle ha nycklar till hennes lägenhet, men nu har väninnan tyvärr hamnat på Sjukhem, Geriatriken.

 

Då mailar hennes styvdotter "Jag har ju ingen nyckel men du har, så skicka den till mig. Om det inte står vart den leder så det går ju att lägga i ett vadderat kuvert." och "Hon sa att du har saker hos henne som är dina. "

 

Jag påminde då styvdottern att hon för någon månad sedan, då jag ringde upp henne och berättade att jag hade nycklar, sagt att hon har egna.

 

Nyss kom ett mail "Vill du ringa polisen så gör det. Du kan också skicka nycklarna till Lotta."

 

När jag frågade styvdottern efter numret till poliserna hon brukar ringa till, när jag larmat henne om att Lotta inte skickat några mail eller ringt på hela dagen, har hon i skrivande stund inte mailat igen.

 

Lotta råkade nämna en gång att styvdottern hade arv att vänta.

 

Vad tror ni Polisen kommer att säga om fallet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodie!

 

Eftersom du har stängt av möjligheten att skicka PM till dig får du en varning så här i stället.

 

Vänligen iaktta Eforums regler, du har nu på kort tid brutit mot regel 1, 3 och 4 flera gånger.

//eforum.idg.se/index.php?app=forums&module=extras&section=boardrules

 

Detta är ett meddelande enligt regel 12.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...