Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Total commander är inte kompatibelt med mej!


MariaE

Rekommendera Poster

Total commander är inte kompatibelt med mej! Det blir jätteliten text på vissa ställen  :angry:  :thumbsdown:

/Maria

 

post-120863-0-92356500-1435683538_thumb.jpg

post-120863-0-93920400-1435683559_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börja med att hämta den senaste versionen, den du har är ju 5 år gammal.

 

http://www.ghisler.com/index.htm

Då får jag hoppas på att det är bättre med textstorleken i den versionen. Jag brukar oftast inte bry mej om vilken version det är på hjälpprogram och liknande program. Jag vet ju att det ska vara senaste versionen av t.e.x. adobe flashplayer och andra småprogram. Om man installerar en scanner bör det också vara den senaste versionen av scannerprogrammmet vilket vissa datatekniker inte känner till :-O

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev inte så mycket bättre  :thumbsdown: Det går inte att göra stor text i alla menyer i den nyare vewrsionen heller . 

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har kommit på att man kan använda magnifier. 

http://magnifier.sourceforge.net    :thumbsup:  :D Men detta program funkar inte till alla saker som man vill ha förstorade... Om man skriver något och vill ha det förstorat i ett fält t.e.x. eller här på eforum så funkar det inte... Man kan bara använda det när man har skrivit färdigt raden...

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håll dig till ämnet, Maria!

Den här tråden är om att avreagera sig på Total commander.

 

Cecilia

Moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håll dig till ämnet, Maria!

Den här tråden är om att avreagera sig på Total commander.

 

Cecilia

Moderator

Jag ville bara tala om att jag har hitat ett sätt att använda total commander på  trots allt. 

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur menar du nu?

Tc är en bra filhanterare med en mängd extra finesser som andra filhanterare inte har.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur menar du nu?

Tc är en bra filhanterare med en mängd extra finesser som andra filhanterare inte har.

Jo visst är den det. Men för att kunna använda programmet på ett bra sätt måste man kunna se vad man gör eftersom jag inte kan punktskrift eller hör bra med en talsyntes. Med hjälp av virtual magnifying glass kan jag använda programmet bra när jag behöver det. 

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad bra att du kommit på ett sätt att använda detta program som du vill, då kan vi ju anse att denna tråd är avslutad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...