Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

uppdatering av nåt slag?


Martassen

Rekommendera Poster

Men det bör vara ok köra:

Klicka download now.

Klickar på länken under Windows som heter: xp,vista,7,8

Klickar /deluge-1.3.11-win32-setup.exe

 

jag kör Windows PC.

Ja, jag skulle ha gjort det om jag skulle installera i Windowsmiljö.

 

 

Gällande Bittorrent och är det bara klicka installera och se glad ut?

När jag gick in via telefon för kolla sa den man ska betala för logga in eller liknande.

Kanske ser annorlunda ur vid datorn!?

Bittorrent har jag bara installerat på surfplattan, Android.

Den finns, för Android, i två versioner, en gratis - länkar sedan tidigare och en Pro, som kostar 19 kronor:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bittorrent.client.pro

 

Eftersom jag redan har en väl fungerande klient (Deluge) i datorn har jag inte testat Bittorrent där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Om vet du vilken länk går jag in via min PC-dator med Windows om jag ska installera Bittorent gratis?

Tänkte ifall så jag går in rätt på rätt ställe och klickar så ej får med massa skit :-).

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du fick ju en länk redan i inlägg #16

Om man klickar in där och sedan i tabellen väljer BitTorrent så öppnas en ny Wiki-sida med info om programmet.

 

Till höger finns en faktaruta.

Längst ner i den faktarutan finns en länk till den officiella webbsidan.

 

Klickar man på den länken så hamnar man alltså på den officiella hemsidan som väl måste kunna anses vara "mest rätt".

 

För just BitTorrent så finns där en ruta där det står "Download BitTorrent for Windows."

 

Klickar man där kommer man till en sida där de båda produkterna (Pro vs. Free) jämförs.

Klickar man då på "Free Download" så påbörjas hämtningen av installationsfilen.

 

En "massa skit" kan man ju ändå få med om utvecklarna valt att låta sig sponsras av något företag som packar med sådan "skit".

 

Med "Free" kan det ju medfölja någon form av reklambanners osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om vet du vilken länk går jag in via min PC-dator med Windows om jag ska installera Bittorent gratis?

Tänkte ifall så jag går in rätt på rätt ställe och klickar så ej får med massa skit :-).

 

Tack på förhand!

Jag förstår inte dessa frågor och rädsla för att få med en massa skit, vid installation av ett torrent program. Risken för att få in icke önskade saker i datorn, är betydligt större när du börjar använda fildelningsprogrammet.  :ph34r:

 

Jag har Bittorrent och tycker det fungerar bra, de få gånger jag använder det. Jag minns inte om jag bockade av något vid installation, men det ser du.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...