Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Externt sd kort

boms

Recommended Posts

Hej jag köpte en lur med 1 gb minne. Jag satte in ett extra sd kort på 2 gb som jag har formaterat för att få lite extra minne. Telefonen känner av att jag har lagt in kortet men jag kan fortfarande inte ladda ned appar för att jag har för lite lagringsutrymme vilket jag inte har. Det verkar som att telefonen inte använder sd kortet för att få mer minne. Hur ska jag göra?

Mvh, Boms

Du får flytta över bilder & filmer mm. manuellt till det externa kortet.

Sedan kan App2SD hjälpa dig att lokalisera vilka appar som går att flytta till det externa kortet.

Jag antar att du har en Android telefon.

Version 4.2, 4.3 Jelly Bean och 5.0 Lollipop tillåter att man flyttar en del appar till externt kort. Med 4.4 KitKat kan man inte flytta appar, utan endast det som Mikael63 redan nämnt.

Jag antar att du har en Android telefon.

Version 4.2, 4.3 Jelly Bean och 5.0 Lollipop tillåter att man flyttar en del appar till externt kort. Med 4.4 KitKat kan man inte flytta appar, utan endast det som Mikael63 redan nämnt.

Jag har lollipop! Hur flyttar jag appar då? :)

Du får flytta över bilder & filmer mm. manuellt till det externa kortet.

Sedan kan App2SD hjälpa dig att lokalisera vilka appar som går att flytta till det externa kortet.

Okej tack för svaret! :)

Jag har lollipop! Hur flyttar jag appar då? :)

Inställningar-Appar. Välj en app och Flytta till SD-kort. Alla Appar går inte att flytta.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...