-
Liknande Innehåll
-
Av RomanR
Tjena. Jag behöver Dator som har 15", och jag kan spela i FHD 60 FPS
film redigering på Premiere Pro i 4k 60fps
jag också behöver att det dator bli ljus och inte bli så högljudd
-
Av Macke.4
En kompis ska bygga en dator och bad om min hjälp det enda är att jag aldrig byggt en själv.
Jag har bara gjort småsaker på min stationära dator ex bytt ram minne och hårddisk. Så jag vet inte mycket om hur man bygger en dator eller vad man ska undvika.
Min kompis har ännu inte bestämt sig för många av delarna men han har bestämt / valt ett ASUS ROG Strix B550-F moderkort och en ryzen 7 3700 x processor.
Jag undrar är vad man ska undvika när man bygger datorn och vad man ska göra före man börjar bygga.
Tack i förväg : Macke
-
-
Av Casper05
Hej
Casper 13 år
För lite mår än 2 år sedan så byggde jag och min mammas sambo en dator och idag så skulle jag bara kolla något och så såg jag att man kunde kolla och ändra (tillfälleigt) på kårdena i Google så jag gick in på en random vidio på Youtube och skulle ge den mer visningar och då satte jag för många nior och nu är allt helt svart jag har stängt av strömmen klickat på starta om knappen (en fysisk knapp) ingen händer vad ska jag köra vågar ej berätta för mina föräldrar hjälp sökes fört
Kommer jag att behöva köpa nya delar och isåfall vilka och vart?
Är det mjukvara problem eller hårdvara problem och hur kan man se skillnaden
-
Av AnnaK
Vad finns det för lösningar om man vill kunna streama musik hemma utan dator / surfplatta / mobil?
Tanken är att mina barn (4 och 6) ska kunna spela musik själva från ex Spotify eller någon annat - förslag mottages gärna. Nu har de stackarna varsin Cd-spelare men det känns ju lite old fashioned... Vet ju att det går att använda dator / surfplatta / mobil förstås, men dels känns det som en onödigt dyr lösning för barn i den här åldern och dels är det lätt att det blir film/spel istället för musik...
Tack på förhand!
-
-
Senaste som Tittar
Inga registrerade medlemmar är inne på denna sida.
-
Senaste inlägg
-
-
Obesvarade ämnen
-
-
Nya ämnen
-
-
Aktuella jobb
- Projektledare inom IT som stöd för att utveckla bättre matvanor och säkrare livsmedelUppsala (Län)
- Handläggare för jaktkorts- och jägarexamensregistrenStockholm (Län), Östersund (Kommun), Jämtland
- Regional Sales Manager, B2BGöteborg (Kommun), Västra Götaland
- Systemutvecklare till avdelningen It-utvecklingStockholm (Län)
- Systemutvecklare med inriktning E-tjänsterFalun (Kommun), Dalarna
- Projektledare inom IT som stöd för att utveckla bättre matvanor och säkrare livsmedel