Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Fusk hos våra spelbolag på nätet?


stig1929

Rekommendera Poster

Jag är en trygg norrllänning som ibland spelat lite med erbjudanden på nätet, Under 2014 lyckades jag i ett fall med en insats/deposition av 3200 sek, att komma upp i vinsten

70000, tog ut 50000 och det gick helt OK, men spelade sen bort restbeloppet. Med ett par andra spelbolag fick jag ut 9000, 5000 och 3000. :thumbsup:

 

Men nu är jag i delo med ett bolag som jag ej lyckas komma tillrätta med, efter att jag 13 april förlorat min vinst 5800, och de verkar förhala att ge mej förklaring till dröjsmålet

med att få rättelse.

 

April 13:de deponerade jag 2 x 400 i ett spel. Efter ett tag kom jag upp i en vinst 5800 på kontot. Just då rasslade det till och kom upp en dialogruta "Din begäran kunde inte

behandlas då vi ej fick svar från kontohanteringsteamet. Försök igen senare eller kontakta kundtjänst, uppge felkod 211." 

 

Senare gick ej hitta något av mitt spel med vinsten vid 5800.

 

Nu har jag misstanken mot spelbolaget, att de laborerat mitt spel så att när det blev på gång en STORVINST (kanske flera miljoner), som skulle dyka upp, då "blev det fel i

deras system", och de bara raderade allt. I så fall kriminellt handlande!? :thumbsdown:

 

Min fråga (tråden) är nu: Finns en skicklig dataproffs/programmerare som kan bedöma om spelbolaget kan gå in i systemet som "superfischer/spammare" eller

dylikt och lägga in sin egen funktion just där???

 

Svar emotses snarast, tack! :)

 

Mvh

 

stigen1929

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr Stoned X bootlegger

Med en vild gissning skulle jag kunna tänka mig att FLASHBACK är ett bättre forum för din fråga då det är många "storspelare" och "spelproffs" som hänger där.  ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...