Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

SITInstall.dll


brra1

Rekommendera Poster

Då är det dags för nästa problem. SITInstall.dll saknas när jag skulle öppna ett krypteringsprogram. Har surfat runt och jagat lösning men hittar bara en massa försåtliga sajter där man får scanning av datorn för en massa pengar. Det är tydligen en viktig dll som man kan få diverse problem om den inte finns. Kan den vara en orsak till blåskärmarna? Vet någon hur man skall åtgärda problemet och få tillbaka filen. Har kört en virusscanning på burken utan problem. Det jobbiga är att jag inte kan öppna mina krypterade filer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SITInstall.dll är ingen vanlig Windows-fil, bara 159 resultat hos Google, så absolut normalt att man inte har den. Har du stavat rätt?

Det jag kan hitta är en 7 år gammal fil som hör till program från Lavasoft t ex Ad-Aware.

 

Vad är det för krypteringsprogram?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SITInstall.dll är ingen vanlig Windows-fil, bara 159 resultat hos Google, så absolut normalt att man inte har den. Har du stavat rätt?

Det jag kan hitta är en 7 år gammal fil som hör till program från Lavasoft t ex Ad-Aware.

 

Vad är det för krypteringsprogram?

Tack för uppmärksamheten. Problemet är löst genom ominstallation av programmet. Programmet är SafeIt Digital Document Encryptor där den här dll-filen ingår. Jag är imponerad att ni alltid står på tå när det gäller problem, en symbolisk blomma till dig och alla andra som rycker in när paniken lurar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...