Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Blankt papper från HP skrivare


gandalfgrå

Rekommendera Poster

gandalfgrå

Hej.

 

Har win 7. Har Office home edition. Har Chrome som webbläsare. Sen några dagar så skriver inte skrivaren ut det jag vill att den ska skriva. Ska beskriva det så här.

 

Jag hade en tråd om Autofyll där Cecilia gav mig en länk. Det handlade om "Rensa Cacheminnet och annan webbläsarinformation".Jag ville skriva ut den och högerklickade och tryckte på skriv ut. Jag fick fram en förhandstitt på vad som skulle skrivas ut (som jag alltid får) och klickade på skriv ut. Skrivaren satte igång, drog fram ett papper som gick rakt igenom skrivaren. Helt vitt.

 

Då gjorde jag så att jag markerade i blått den länk jag fått. Klickade sen på skriv ut. Samma sak igen, en förhandstitt och sen klickade jag på skriv ut. Även denna gång gick skrivaren igång men papperet gick rakt igenom utan skrift.

 

Då markerade jag länken en gång till och klickade på kopiera. Sen öppnade jag Word och klistrade in länken där och begärde utskrift. Skrivaren gick igång och jag hörde direkt att den skrev ut vilket den gjorde också. Det här har pågått en vecka eller så och jag undrar vad som är fel?    

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det är en bläckstråleskrivare så misstänker jag att skrivarens bläckhuvud har torkat eller är slut, men kan vara annat fel med tyvärr.

Inte säkert att nya patroner löser ditt problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men om bläcket är slut så borde inte

 

Skrivaren gick igång och jag hörde direkt att den skrev ut vilket den gjorde också.

ha fungerat..

 

 

Har Chrome som webbläsare.

Om du prövar samma procedur med ex. IE eller Firefox - vad händer då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...