Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Far manager funkar inte som jag vill :-(


MariaE

Rekommendera Poster

Jag måste alltid göra texten större när jag har startat farmanager i Windows . Det verkar vara en genväg som är fel . Jag kan inte ladda upp nån bild just nu . Jag surfar på min Linuxdator. Jag använder farmanager för att kolla så att det är samma antal filer på min DVD-RW som det är i mappen på USB-minnet. Om det stämmet markerar jag filerna för borttagning på USB-minnet. DVD-R/RW-spelaren  funkar inte på min Linux dator.

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir det bra om du inte använder genvägen till Far Manager utan startar programmet genom att leta upp programfilen i stället?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir det bra om du inte använder genvägen till Far Manager utan startar programmet genom att leta upp programfilen i stället?

Det har jag faktiskt inte testat eftersom jag använder den datorn och det programmet ganska lite numera. Men jag ska radera genvägen då kanske det funkar? Jag använder det mest när jag har bränt en skiva och ska markera filerna för borttagning.

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Nu funkar det! Jag hade flera genvägar och programversioner av farmanager. Den datorn har varit inne på dataräddning och då blev det lite konstigt med vissa program. 

/Maria

 

post-120863-0-09780000-1432754420_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...