Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kommer inte in på hotmail/outlook


Villaforever

Rekommendera Poster

Villaforever

När jag loggar in på mitt hotmailkonto så står det " vi kanske är överbeskyddade men vi måste se till att du kan ta emot en säkerhetskod, om du skulle förlora åtkomst till kontot"

 

Jag väljer då att ta emot en kod via ett annat konto jag har. Men det kommer aldrig någon kod, har provat detta ett par gånger. Varför blir det så. Finns det något nummer man kan ringa till för att få hjälp? Eller vet någon annan vad man kan göra?

 

Tack för hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Microsofts kontosupport når du via Microsofts formulär: Kontakta Supporten
Välj det som passar bäst och fyll sedan i de nödvändiga detaljerna på den följande sidan.

Tänk på att du behöver vara inloggad med ett fungerande Microsoft-konto för att få tillgång till formuläret. Eftersom du inte har möjlighet att logga in på ditt primära konto och kan du använda ett annat Microsoft-konto (om du har tillgång till ett) eller skapa ett helt nytt Microsoft-konto på https://signup.live.com. Se till att det konto som du är inloggad på står som kontaktadress för att undvika problem senare.
 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Villaforever

Microsofts kontosupport når du via Microsofts formulär: Kontakta Supporten

Välj det som passar bäst och fyll sedan i de nödvändiga detaljerna på den följande sidan.

 

Tänk på att du behöver vara inloggad med ett fungerande Microsoft-konto för att få tillgång till formuläret. Eftersom du inte har möjlighet att logga in på ditt primära konto och kan du använda ett annat Microsoft-konto (om du har tillgång till ett) eller skapa ett helt nytt Microsoft-konto på https://signup.live.com. Se till att det konto som du är inloggad på står som kontaktadress för att undvika problem senare.

 

Det finns inget telenr till Microsoft? Svenskt sådant?

Blev samma fel trots att jag mailade dem nämligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr verkar Microsoft styrt det så att du måste logga in på ditt Microsoftkonto först för att sedan söka dig fram via Office, och länk för outlook support.

 

Kan inte ge dig någon länk, för då ser det ut som jag länkar dig rakt in på mitt konto, tyvärr krångligt, men så verkar det vara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Microsoft har ingen telefonsupport för gratis tjänster.

 

Vad menar du med att det blev samma fel när du mejlade dem?

Valde du något typ "jag kan inte logga in"?

 

P.S. Hotmail/Outlook har nog inget att göra med Office i detta fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, Villaforever får väl specificera om det gäller Outlook som ingår i Office eller den gratis e-posttjänsten Outlook.com (tidigare Hotmail) det gäller. Meddelandet som kommer upp verkar vara det som man kan få när man loggar in på webbsidan Outlook.com.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...