Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Varm Dator ?


DumBurken

Rekommendera Poster

Skruva isär & dammsug...

 

Inte så lämpligt när det gäller en bärbar som det finns garanti kvar på och man dessutom är helt okunnig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Njaeee.....ingenting hjälper. Det får bli ett garantiärende. Återkommer här hur det går :)

Är datorn nu helt uppdaterad? Det kan ju vara så att strul med uppdateringar belastar datorn. Om datorn är helt uppdaterad borde Tiworker.exe ej belasta CPUn.

 

Jag är skeptisk till att CPUPackage temperaturen skulle vara så hög som över 110grader.

 

LARSAS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortsätter temperaturerna att vara på den nivå du visat just innan hängningarna inträffar eller stiger de?

 

Har inte kunnat avgjort det Cecilia och nu släpper jag det till MediaMarkt :) Tack i alla fall :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skruva isär & dammsug...

 

Ja om det vore så enkelt :) Klart jag har gjort ren den innan jag skrev här men där var inget damm att tala om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är datorn nu helt uppdaterad? Det kan ju vara så att strul med uppdateringar belastar datorn. Om datorn är helt uppdaterad borde Tiworker.exe ej belasta CPUn.

 

Jag är skeptisk till att CPUPackage temperaturen skulle vara så hög som över 110grader.

 

LARSAS

 

Jag har gjort en ny ominstallation av W8 men överlåter uppdateringarna till MediaMarkt. Jag orkar inte med att den hänger sig igen och att allt blir pannkaka. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...