Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Blå skärm och installationsproblem med e-legitimation och ständiga ändringar i min laptop


nina 44

Rekommendera Poster

Men nu när jag tittade på den kopierade Fix-filen och hade fullskärm på så var/är en del text filrader uppdelade i två rader men allt sitter ändå ihop utan tom rad emellan. Ska jag ändra format eller något annat? Jag provar igen med att köra FRST , FIX.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag råkade lägga in den 2 ggr men är smått jäktad nu. Ville hinna innan dotter kommer o vilseleder mitt fokus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Några fel blev det i fixlist.txt så skanna med FRST och bifoga de två nya loggarna så får jag se vad som återstår att fixa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, de två nya loggarna? jag döper om till 2, som nu. Då jag blandar ihop med både de jag gjort fel och vilken som är vilken. (blir borta 15 minuter nu.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, AVG behöver du inte stänga av för att skanna med FRST.

 

Om det inte skapades någon logg med namnet Addition.txt, får du bocka för "Addition.txt" i FRST innan du börjar skanna med FRST.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå, när jag klickade på Addition, så blev det en som jag döpte till addition 3 text, om du tittar på #32, men de skriver så här: the Addition.txt is  as same location FRST Tools run in/is.

Jag läser ju inte genom loggarna eftersom jag inte förstår termerna.  Så kanske allt ligger i samma fil, vilken är?

Jag har skapat nya för att kunna lägga dem i svars-rutan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jodå, när jag klickade på Addition, så blev det en som jag döpte till addition 3 text,

Kan du bifoga den då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...