Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Idiotiska Yahoo :-(


MariaE

Rekommendera Poster

Men om du fortfarande har detta mobilnummer aktivt, så borde du kunna använda detta bara så du kan logga in, sedan gå in i din profil och ändra till något annat du vill ha.

 

Om mobilnumret inte är aktivt längre, kan det bli svårt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men om du fortfarande har detta mobilnummer aktivt, så borde du kunna använda detta bara så du kan logga in, sedan gå in i din profil och ändra till något annat du vill ha.

 

Om mobilnumret inte är aktivt längre, kan det bli svårt.

Jag kom in på yahoo igen genom att besvara min hemliga fråga som jag hade valt när jag registrerade min emailadress. Jag har inget mobilnummer.

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja? Men det var ju inte det frågan gällde, utan att när jag logga in så vill den skicka en kod till ett mobilnummer som jag inte längre ha.

Jovisst, och om du utgår från den sidan och börjar fylla i och klicka dig vidare så hoppas jag att du så småningom får tillgång till ditt Yahoo-konto på något annat sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja? Men det var ju inte det frågan gällde, utan att när jag logga in så vill den skicka en kod till ett mobilnummer som jag inte längre ha.

Jag hade också gett Yahoo min andra emailadress som jag har. Men om man bara har en emailadress kan det kanske vara svårt att få tillgång till ett nytt lösenord  och kontonamn om man har glömt det. 
/ Maria
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...