Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Skivorna blåste ner:-(


MariaE

Rekommendera Poster

Idag när jag öppnade balkongdörren blåste skivorna ner :-( Jag kanske måste ha riktiga spikar att sätta upp dem med. 

/Maria

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas ingen skadades. Så mycket kan det väl inte ha blåst att de borde flugit bort, du bör nog fästa dem bättre ja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas ingen skadades. Så mycket kan det väl inte ha blåst att de borde flugit bort, du bör nog fästa dem bättre ja.

Jag har satt några äkta skivor på väggen som har blivit förstörda p.g.a. att minnet har tagit slut när jag har brännt skivan som en hårddisk. :-(  De är snygga när man inte har skrivit en massa på dem. Jag fäste dem bara en en vanlig nål först. 

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar fundera på vad för skivor du skriver om...

Det är arkiv-skivor som har blivit förstörda. :-(  Archival Gold DVD-R tillverkade av Delkin devices. Det sitter många kom ihåg lappar på min dator nu. Använd inte Windows CD-brännar-program.

Stäng alla fönster innan CD-R/RW DVD-R-RW-bränning.

Sen har jag skrivit upp att jag ska använda XNView eller Irfanview när jag scannar in kort. De flesta korten har jag scannat in en gång men jag har trott precis som många andra att vanliga CD-R DVD-R/RW håller väldigt länge :-( 

Många här på eforum tycker att jag tjatar om mina arkiv-skivor så därför har jag börjar kalla dem för "Äkta skivor" istället.

 

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De har ju blivit förstörda :-( Jag kan inte använda dem till att lagra datafiler och program på dem.

Jag tycker skivorna är snygga,

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...