Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hur gör man när man fått veta att tiden är begränsad?


Snow

Rekommendera Poster

  • Svars 150
  • Skapad
  • Senaste svar

En uppdatering: Jag var och tog blodprov den 21 jan. Eftersom jag är extremt svårstucken blev jag  glad när jag såg att det var en gammal bekant som skulle ta provet. Hon har arbetat på den vårdcentralen jag tillhörde tidigare är pensionär idag och arbetar lite extra på labbet på Lasarettet nu när de behöver hjälp. :thumbsup:

Idag 26 jan har jag varit på Läkarbesök Onkologen i Lund. Blev undersökt och informerad om vad jag har för val. Det ser ut som om jag kommer att få en Gemzarbehandling dock inte med de starkaste cellgifterna för det skulle jag nog inte överleva utan så starka cellgifter de vågar ge mig. Först ska jag lämna nytt blodprov sedan ska jag få en tid för skiktröntgen och skelettröntgen för de vill se om de kan hitta "modercancern" och var den sitter.

dessutom skulle de undersöka sköldkörteln i halsen och ev. ta prov från den. 

De skulle sätta in en dosa också så de slipper sätta en kanyl var gång jag ska behandlas utan då sticker de i dosan istället. Sedan blir det nytt läkarbesök på Onkologen.

Gemzarbenandlingen skulle ske 1 gång i veckan 3 veckor uppehåll den 4de veckan och sedan ny start på 3 veckor. Eftersom cancern har spritt sig i kroppen genom blodbanorna så är risken stor för infektioner genom Gemzarbehandlingen. Skulle de gå efter mina prover så såg det inte allt för ljust ut för behandling men de tyckte jag såg rätt välbehållen ut :wub:  så de vågar ta risken och starta behandlingen. Det får jag tacka min fru för  det är hon som tagit väl hand om mig.

Riskerna då? Jo jag kommer att bli väldigt infektionskänslig men man får skydda sig så gott det går. Handsprita händerna brukar ju funka bra.

 

Änglar?  Finns dom?

Jo! De finns!  Onkologen i Lund är full av dem de uträttar underverk varje dag. Raka tydliga besked och inte rädda för att säga som det är till patienten riskerna får man reda på likaså vad som händer när man gör behandlingarna inget sopas under mattan här inte utan en rak och ärlig dialog med patienten sådant gillar jag. :thumbsup:

Man kan inte vara annat än glad när man ser hur mycket energi och empati de ger varje patient.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit och lämnat nytt blodprov idag det gick bra och fick kallelse till en röntgen CT av bröstkorg och buk samt datortomografiundersökning av buken med posten i em.

 

Nu går det undan skönt att cancersjukvården fungerar så bra som den gör i Skåneregionen trots alla nedskärningar av vårdplatser och brist på personal.

 

Sedan får vi se vad undersökningen säger om jag orkar med en Gemzarbehandling eller inte. Jag hoppas ju att den blir av även om det kommer att bli jobbigt (det varnade läkaren mig för) men kan jag få en respit om det  så bara är några månader så varför inte. :thumbsup:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner du till CBD-oljan/Cannabisoljan? Den är fullt laglig och säljs här i Sverige.

http://cbdolja.com/store/

Googlar du på den eller på YouTube ( cbd oil cancer ) så ser du att OTROLIGA Effekter och tillfrisknanden har uppnåtts, även vid svår Cancer.

Personligen skulle jag köra den stenhårt med Ordentliga doser.

 

Under Alla Förhållanden... HÅLLER TUMMARNA!

 

       Stefan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stort TACK för allt stöd ni ger mig. Ja Solspindeln jag ska ta upp cbd oljan med min onkologläkare för jag gör inget utan hennes godkännande. Hon om någon vet hur jag mår och vad jag tål för hon har koll på alla mina kroppsliga värden.

För många år sedan läste jag en bok skriven av en Amerikansk kvinnlig författare som hade utvecklat en metod att bota sig från cancer genom tankekraft. Det fanns en tandläkare i Helsingborg/Viken som sålde något mirakelmedel mot cancer som visade sig vara rena bluffen. Jag hade en bekant som lade ner en förmögenhet på ett medel de köpte i Tyskland och som skulle bota hans fru som fått bröstcancer Bortkastade pengar.

Nej onkologläkaren får ha sista ordet för hon vet vad jag tåler och inte tåler.

Men tack för tipset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner du till CBD-oljan/Cannabisoljan? Den är fullt laglig och säljs här i Sverige.

http://cbdolja.com/store/

Googlar du på den eller på YouTube ( cbd oil cancer ) så ser du att OTROLIGA Effekter och tillfrisknanden har uppnåtts, även vid svår Cancer.

Personligen skulle jag köra den stenhårt med Ordentliga doser.

 

Under Alla Förhållanden... HÅLLER TUMMARNA!

 

       Stefan

 

Vad får dig att tro att denna CBD-olja är laglig i Sverige, har du något bevis för detta?

Vanlig cannabisolja kan nämligen innehålla både små och stora halter av det förbjudna ämnet THC, i värsta fall upp till 60 procent.

Och det finns ingen domstolspraxis på att THC är lagligt, oavsett hur små doser det finns i oljan.

Snow kan nog kolla detta med sin läkare, skulle bli mycket förvånad om läkaren skulle få ordinera detta.

Det är ju ändå något som inte är klassificerat/godkänt som läkemedel i Sverige.

Om det ens skulle vara tänkbart att använda inom sjukvården i Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner du till CBD-oljan/Cannabisoljan? Den är fullt laglig och säljs här i Sverige.

http://cbdolja.com/store/

Googlar du på den eller på YouTube ( cbd oil cancer ) så ser du att OTROLIGA Effekter och tillfrisknanden har uppnåtts, även vid svår Cancer.

Personligen skulle jag köra den stenhårt med Ordentliga doser.

 

Under Alla Förhållanden... HÅLLER TUMMARNA!

 

       Stefan

Ursäkta Snow att jag lägger mig i saken, då jag inte har med det i egentlig mening att göra.

Men, jag blir störd när alternativa "mediciner" (droger) framhävs som mirakelmediciner som bot mot alla tänkbara sjukdomar, inklusive cancer.

Dessa individer som sprider sådant är enkom ute efter att framhäva sina "botemedel" för eget syfte, i detta fallet legalisering av cannabis kallat lobbying. 

Anledning till att min näsa hamnar i blöt här är att jag har tonvis av erfarenhet av obotlig sjukdom sedan ca 20 år och det har förts fram den ena mirakelkuren efter den andra och det är bara kvalificerad dynga.

Men, det är ju nu upp till alla och envar att göra som man vill, dock kände jag mig nödgad till denna kommentar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sista replik:

Laso, med all respekt, det är enkelt att ta reda på om jag har fel eller rätt.

Jag är ingen drogliberal, men är alternativet att lämna kroppen i "förtid", och jag har chanser att undvika det, så finns det nära nog inga gränser för vad jag skulle prova.

Har precis beställt CBD-olja här i Sverige, för att prova mot en ihållande huvudvärk, som sjukvården inte funnit orsaken till. Det fungerar inte för mig att regelbundet äta smärtstillande.

Läkare i Tyskland förskriver den, och du får ta in den för personligt bruk

YouTube och cbd oil (cancer cure) har massor av redogörelser.

Att hampaväxten är på frammarsch, kommer av att den är den mest multipla växten vi har.

Redan Ford, när det begav sig, använde den i sin biltillverkning. Kläder av hampa, håller "3 gånger så länge". Det går att använda den i stort sätt all tillverkning.

Det är den Industriella (ej rökbara) det handlar om, och som odlas på ett flertal platser i Sverige.

Att den rökbara breder ut sig är ett tecken på att samhället inte är i balans, det finns ingen människa som mår bra, som har något behov av att droga sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag kom det kallelse till skelettundersökning 10/2 som tydligen tar det mesta av dagen. Känns underbart att veta att onkologen tar väl hand om mig. Jag blev skrämd när jag låg på KAVA för Ileus (Tarmvred). Men det har jag skrivit om i inlägg #47. Jag hoppas jag slipper få det fler gånger den tiden jag har kvar.

De kommer att injicera en liten mängd radioaktivt ämne i blodet som ska tas upp av skelettet sedan efter 3-4 timmar kommer de att ta bilder av skelettet. Helt fantastiskt att radioaktivitet som är så farligt kan göra så mycket nytta inom sjukvården det används vid strålbehandling och vid skelettundersökning plus en massa andra undersökningar.

Det är helt fantastiskt att få detta bemötande som patient.

De är verkligen värda en blomma på Onkologen Lund.

post-127175-0-99412600-1422563508.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är röntgen av bröstkorg och buken avklarad. Att dricka kontrastmedlet var lätt 1 liter på 1 timme. Men att sätta en nål när de skulle ge kontrastmedel direkt i blodet det var jobbigt. Venerna är fulla med ärrvävnad efter alla dropp och injektioner jag fått. När jag låg på hjärtintensiven 2013 så fick de använda fötterna för att ta blodprover och ge injektioner. Jag protesterade för jag hade hört att det skulle vara smärtsamt men det kändes inte alls gick hur bra som helst. Hemskt när man är så svårstucken! Tur man inte är snarstucken.

 Röntgenläkaren lyckades till sist få dit en liten nål i en tunn ven men de fick ge kontrast med nedsatt tryck för att inte alltihop skulle misslyckas. Han skulle skriva i journalen att nästa gång så får det bli ett besök hos narkos  först så de sätter nålen de är ju proffs på detta. Hoppas att det inte blir fler gånger.

Så nu kan jag nästan räkna ut hur jobbigt det kommer att bli i Lund när de ska spruta in radioaktivt ämne i mig. Får de samma problem med att sätta en nål förstår jag onkologiläkarens beslut att operera in en dosa i bröstet så de kan spruta in cellgiftet där. Men tyvärr funkar inte detta när det gäller röntgen det måste tydligen vara i en ven.

Kallelse till onkologiläkaren 19 feb.2015 kom med posten idag. De har tydligen bra koll på mig vad jag gör och inte gör. :D

Bra att de är ute i god tid så jag hinner ordna med transport. :thumbsup:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är glad över att du är positiv och det smittar av sig.

Jag måste säga att du gör det fantastiskt bra och dessutom lyckas hålla ditt goda humör uppe, åtminstone på E-forum.

 

Jag är övertygad om att sådant hjälper till att stärka kroppens eget immunförsvar; så var det med min kamrat som höll ut mer än åtta år längre än läkarna gav honom och oftast med gott humör och viljan att vara positiv med livsgnista.

 

Självklart så håller jag alla tummar.

Mvh :thumbsup: :thumbsup:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår tog jag 15 Mg OxyContin (långtidsverkande morfin) och 1 Gr Panodil kl.:08:00. Åt frukost och mådde dåligt. Tog 5 Mg OxyNorm och 1 Gr Panodil Kl.12:00 innan jag åkte upp till Röntgen Mådde så dåligt att jag bad om kräkpåse när sjuksköterskan kom med kontrasten jag skulle dricka.

Efter detta slutade jag med Morfinet och Panodilen. Jo jag vet att man inte ska sluta tvärt men jag mådde så dåligt i går em. att det var min enda utväg som jag såg det.

Idag efter en natt när jag svettats kopiöst,  tog på mig en gammal T-shirt igår, för jag frös, den var dyblöt i morse. Min fru undrade om jag duschat med kläderna på? Lakanen var blöta MEN jag mådde PRIMA!! Åt en stor tallrik gröt och tog en smörgås och en kopp kaffe samt (som de skriver i journalerna) kvitterade detta nästa omedelbart.

Smärta i hö höft är inte värre än att jag står ut. Strålningen har tydligen hjälpt mig. Tack och lov. Och jag har fått matlusten tillbaka.

Är trött idag men inte konstigt efter en sådan natt. Vet inte om det var morfinet eller kontrasten som gjorde att jag svettades Men jag har sett Filmen "Mannen med den gyllene armen" med Frank Sinatra i huvudrollen där han spelar en knarkare och vet hur det ser ut vid avvänjning så jag tror att morfinet är orsaken till att jag svettades så oerhört. Men är det ute ur kroppen så är det bara bra. Ju mindre mediciner man behöver ta desto bättre nu har jag bara Trombyl, Ramipril, Felodipin och Toviaz att ta och det känns skönt. Jo en insomningtablett också

Sedan Flyfisherman tack för ditt inlägg jo det stämmer som Andrwes Sisters sjunger

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har följt tråden i tysthet och tycker det är starkt av er att dela med er av vad som händer, samtidigt fungerar det väl som terapi att skriva av sig. Jag har inte mycket att tillägga men tänkte dela en vacker sång som ni ska tolka på bästa möjliga vis.

 

Lite snyftvarning.

Komponerad av Jon Lord, orgel i Deep Purple, och text av Sam Brown men här framförd av Sissel Kyrkjebö och trondheimsolistene.

"Wait a while"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller helt med om att dom som arbetar inom vården borde ha betydligt högre löner. Alla som fått deras hjälp vet vad dom betyder.

Var nyligen på skidsemester ihop med barnbarnen. Mitt i all min och deras glädje tänkte jag på hur viktigt det är att leva i nuet, och ta vara på tiden, precis som bl a "Snow" säger.

Starkt att ni orkar dela med er av vad som händer.

Hoppas att er tid blir så bra som möjligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Det börjar bli lite motigt har fått hosta och har ont i bröstet till och från. Dessutom har jag haft diarré några dagar och det gör att jag minskat i vikt.

Vägde mig i morse fick en chock 88 Kg då ska ni veta att jag vägde 104 Kg i dec.2014. Minus 16 Kg på 2 månader är lite för bra. Fortsätter det så här får jag ju byta hela min garderob det blir dyrt det. :D

Undras om man kan få klädbidrag? :)

Är trött men försöker hålla mig uppe så mycket jag kan, det går ju inte att sova bort min tid, det är den för dyrbar för. Försöker hänga med så gott det går för huvudet är det inget fel på. Inte än i alla fall! ;)

Löste både  Kryptokrysset i lördagstidningen och  Lyckokrysset i söndagstidningen så än hänger gubben med. :thumbsup:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår 10/2 var jag på skelettröntgen. Blev inkallad och sköterskan kom och sa att det står i din journal att du ska på Narkos för att få en nål i armen. Jo, jag vet, svarade jag är extremt svårstucken. Men sköterskan hade varit med förr hon lade en plastpåse (som skapade värme) på min underarm och en ven kom fram. Tvättade med sprit och stack in en nål. Lyckades första gången Hel fantastiskt.
Sedan kom en sköterska och sprutade in radioaktivt. Jag fick en respit på 3 timmar. Så jag åkte ner i ankomsthallen och klippte mitt hår. Det finns en Herr & Damsalong där med dropp in. 12:45 var jag tillbaka och då fick jag ta av mig skor byxor och kalsonger istället fick jag ett par av Region Skånes Ultramoderna Unisex kalsonger. Klocka, glasögon och allt av metall togs bort.
Sedan var det dags för fotografering vilket tog en timme. Vilka grejor de har idag! Inte klokt vad fina de är. Bilderna blev bra försäkrade de.
Sedan fick vi vänta i 15 min. innan taxin för hemresan kom. Så det tog 8 timmar totalt från avfärden till hemkomsten. Visst är det jobbigt men nödvändigt.
 
Idag 11/2 var det tid för besök hos en läkare vid Isotopmottagningen Onkologen SUS Lund. De kunde inte göra den planerade undersökningen p.g.a. att jag röntgats med kontrast som innehåller Jod. så det ändrades till ett läkarbesök.  En läkare som imponerade på min fru. Han kläckte nämligen ur sig: "Vad i h-e är detta?" :D   Sånt språk från en läkare har hon aldrig hört förr. Han undersökte sköldkörteln och letade efter struma. Men det finns något där men vad det är kunde han inte få fram så han skriver en remiss till Röntgen i Lund så får de med en speciell ultraljudsgivare med en nål i mitten gå in och ta prover från denna förändring. Jag vågar inte sticka på måfå för då kan vad som helst hända utan detta blir en uppgift för röntgen att göra, sa han. Han visade ingående allt vad han fått fram med ultraljudet och det var mycket.. Sedan visade han på en dataskärm resultatet av en CET röntgen jag genomgått. Jag har själv läst Ellära & Teleteknik men detta imponerade på mig. Färgbilder på hela mig från ryggkotorna som man kunde räkna en och en till de inre organen lever hjärta njure han visade att ena njuren nästan lagt av helt men den andra funkar ännu. Huvudaortan som grenade sig till låren. Revbenen som såg ut att vara avsågade för man såg brottytan på vart revben. Bålen med alla  benen och lårbenen och urinblåsan,  det var som om man tagit foto av ett uppsprättat lik och avlägsnat organ för organ bara att detta var ännu tydligare! Helt fantastiskt att få se detta. De har fina apparater idag det må jag säga. Detta imponerade stort på mig! :thumbsup:
Det känns skönt att veta att Onkologen har koll på mig!
Nu har jag en vecka för mig själv att vila och återhämta mig för det är väldigt jobbigt att åka iväg så här 2 dagar i sträck. Hemfärden gick dessutom över halva Skåne. Hämtades 15:10 var hemma 16:30. Det brukar ta 40 minuter så det blev en lång resa hem idag. För att inte tänka på de stackars chaufförerna han som körde hade startat kl.06:00 i morse nu skulle han hem till Malmö när han släppt av oss.
De är verkligen värda en blomma.

post-127175-0-05394600-1423673954.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken tur du hade med sköterskan så att du slapp ta dig till narkos, för det hade väl förlängt tiden ändå mer.

 

Ta det nu lugnt och vila upp dig. Det är som man säger, man måste vara pigg för att orka med att vara sjuk ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har kontakt via mail med bgwm Jo vi har bytt mailadresser och jag har fått tillåtelse att skriva om honom och hans cancerproblem utan att lämna ut honom. Tyvärr så orkar han inte själv skriva så mycket längre men jag är glad för hans mail och att han fortfarande "hänger med" för hur det än är så har vi stöttat varandra men han har problem med andningen inte lätt när man både har KOL och en tumör på lungan men kämpaglöden är  det inget fel på hos honom. Och bortglömd tycker jag inte han ska bli därför mailade jag honom och bad honom skriva i tråden men han mailade tillbaka och tyckte jag skulle göra det istället. Inte lätt för man vill ju inte hänga ut och avslöja för mycket.

Jag vet att han läser denna tråd så vill ni uppmuntra honom är det välkommet. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mina hjärtligaste hälsningar till bgwm och jag önskar att han har det så bra som det bara är möjligt och fortsätter att kämpa!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Besökt min onkologiläkare idag. Blir inget av med cellgiftsbehandlingen så nu överförs jag till Urologen SUS Malmö igen. Det blir de som ska kolla upp blåsan och om det finns blod i urinen samt kolla om cancern brett ut sig i blåsan.

Kommer att få min sista strålbehandling i nästa vecka höger höftled, fick även reda på att det är i bäckenet cancern är spridd känns rätt skönt att veta att den håller sig inom ett rätt så begränsat område.. Nästa strålbehandling (om jag kommer att behöva fler) kan inte ske förrän om några månader.

Skönt för nu kan jag ta det lugnt och vila upp mig och hämta krafter för sista tiden har varit jobbig med flera läkarbesök och undersökningar per vecka det blir liksom lite för mycket av det goda om man så säger.

Så nu kommer jag att njuta av varenda sekund jag har kvar att leva om det sedan är veckor eller månader det är det ingen som vet. Hoppas bara det går fort när det är dags. Åker hellre expresståg än mjölkatåg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag var det dags för förberedande strålbehandling. Först läkarbesök där läkaren visade mig på röntgenbilder hur

cancern angripit ledkulan och hålutrymmet där ledkulan är lagrad. Men angreppet hade minskats ner skönt att strål-

behandlingen hjälper. Sedan CT-undersökning och uppmärkning för strålkanonen. Sedan hemresa hade 1 timme på oss tills bilen skulle hämta oss  så vi gick ner till entréhallen för strålningsfysiologi och vem kommer där om inte 2 trevliga damer som vi  samåkt med tidigare och som vi träffade sist vi var här. Den ena har varit busschaufför och spårvagnsförare i 16 år i GBG. Historier kunde hon berätta så vi låg dubbla av skratt. Skönt att det finns människor som dessa för de förgyller verkligen vardagen för oss andra. Bl.a. påstod hon att hon var den sista som fötts på naturlig väg. Jag undrade hur då naturlig väg? Jo, jag kom med storken. Lire grand Tove Jansson och Mumindalen över henne. Men roliga historier berättade hon i parti och minut. Ikväll blir det tidigt sänggående för jag är så trött så trött. Orkar nästan ingenting men jag kommer igen det har jag lovat mig själv. :thumbsup:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaknade vid 02-tiden i natt med en fruktansvärd smärta i hö. höftled. Var dyngsur av svett. Det har nog blivit för mycket gående de sista dagarna med stor belastning på höftleden. Tog 15mg långtidsverkande morfin och 5mg  korttidsvekande så nu är jag smärtfri igen. Skönt att slippa smärtan för det är den som skrämmer mig inte cancern i  sig själv. Man ska ju dö av något så det är OK. Bara jag slipper smärtan. För denna smärta är något speciell det gör så ont så man vet inte var man ska bli av. Men nu har jag några dagar på mig att vila upp mig och hämta krafter sedan blir det den sista strålbehandlingen jag får i denna omgången. Skulle jag behöva fler så får jag vänta några månader så kroppen hinner återhämta sig.

Var med om något mystiskt igår vid CT-skanningen hade armbandsuret på mig och i går kväll när jag skulle tvätta mig så såg jag att handleden var svart av olja. Jo det kom från urets metallarmband. Jag spolade av det i varmt vatten och armbandet glänser som om det var nytt. Måste ha rengjorts i skanningen. Positiv respons på skanningen. :thumbsup:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaknade i morse och bara sluddrade när jag skulle säga något. Kollade munnen i en spegel och hela högra sidan av tungan var uppsvullen. Stora problem när jag skulle äta fick blanda massor av mjölk i gröten så det blev välling men smörgåsen hoppade jag över. Nu på fm. har svullnaden lagt sig tungan är svullen men inte så mycket som i morse. Var inne och kollade på Internet Här finns massor av anledningar http://tinyurl.com/nakj4qg Men det jag tror är orsaken är Hypotyreos eller som det heter på Svenska nedsatt sköldkörtelfunktion. Skall ju på röntgen och kolla upp sköldkörteln. Men jag får först klara av strålbehandlingen tur att man inte drabbas av panik utan att man kan hålla huvudet kallt och ta reda på orsak och verkan. Konstigt att det är höger höftled och höger sida av tungan som drabbas. Hela tiden är det högersidan som får ta smällen. Skönt att det inte är värre kunde ju drabbat hjärtat eller något annat livsviktigt organ tala är inte livsnödvändigt det går ju bra att kommunicera genom att skriva lappar så visst ´kan jag göra mig begriplig för andra. En ny erfarenhet läggs till de tidigare man lär sig hela tiden. Det är verkligen en intressant resa jag startat allt kan ju tydligen hända och det gör det hela tiden. Men det är :thumbsup: som gäller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så, nu har jag fått min sista strålbehandling för denna gång. Skulle jag behöva mer av den varan så måste urologläkaren remittera mig dit. För nu är jag tillbaka på ruta 1 kan man säga. Skall dock undersöka sköldkörteln men det får vänta några veckor någon månad. Skönt att det har gått bra så här långt nu ska jag vila och sova så jag hämtar krafter så jag står ut med framtida prövningar. Intressant har det varit för en tekniknörd som mig men samtidigt mycket jobbigt. Jag har sökt bgwm men får ingen respons från honom. Hoppas det bara är tillfälligt för vi gav varandra styrka att stå ut med alla prövningarna. Men tiden lär utvisa vad som hänt.

Alla ni andra får ha det så bra och njut av nuet för det är det enda som existerar. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...