Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Internetkabel in i dator stabilare


Martassen

Rekommendera Poster

Skam den som ger sig.

Jag hitta en knapp på datorn som liknar en planet som jag tryckte på och då aktiverades det och jag kom åt anslutning och kunde fylla i nyckeln och blev ansluten.

Det var den tangenten som Cecilia beskrev för att aktivera men den såg annan ut.

 

Jag valde WPA2 personal. Hoppas lämpligt.

 

Det var knappen jag inte hitta som såg annorlunda ut. Satt på framsidan. Kom ju inte åt några anslutningar.

 

monchi : nu blir det andra bullar :-).

 

Slå av och eventuellt se om hur det känns imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 55
  • Skapad
  • Senaste svar

:)

så enkelt det kan vara ibland, men så svårt att hitta det.

 

WPA2 är bra, den säkerheten ställer du in, initialt, i din router. Din datorn har bara att acceptera nivån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som nämnts:

Och det är alltså så att om min dator kör kabel mot routern och min son kör trådlöst mot routern och vad man ställt in för säkerhet mm i trådlösa mellan min sons dator och routern så har det ingenting att göra med min dator och routern. Ingen påverkan mellan min dator och routern som kör kabel.?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som nämnts:

Och det är alltså så att om min dator kör kabel mot routern och min son kör trådlöst mot routern och vad man ställt in för säkerhet mm i trådlösa mellan min sons dator och routern så har det ingenting att göra med min dator och routern. Ingen påverkan mellan min dator och routern som kör kabel.?

Ja
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är korrekt, det är olika ledningar, olika kanaler och "vattnet" i dem blandas inte förrän de lämnar er bostad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...