Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kan inte se youtube-klipp i Facebook


kava

Rekommendera Poster

Hej! Jag har problem med att se Youtube-klipp i Facebook.

Det står bara och snurrar tills det kommer upp: "An error accurred".

Om jag går till Youtube kan jag se klippen, men alltså inte direkt i Facebook.

Detta verkar bara gälla Youtube-klipp. Jag kör med Firefox på Windows 7. Hjälp mig!

Har senaste Flash Player!

 

MVH!

Kalle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma fel när du använder Webbläsaren Explorer i Facebook?

Prova att ladda ner Flash för denna läsare med.

 

Du har väl redan med provat att avinstallera och installerat Flash igen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma fel när du använder Webbläsaren Explorer i Facebook?

Prova att ladda ner Flash för denna läsare med.

 

Du har väl redan med provat att avinstallera och installerat Flash igen?

Samma i Explorer! Funkar dock i Chrome men det måste funka i "Räven" också. Jag får väl avinstallera Flash och installera igen, tack för tipset!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma i Explorer! Funkar dock i Chrome men det måste funka i "Räven" också. Jag får väl avinstallera Flash och installera igen, tack för tipset!

Har installerat om Flash nu, ingen skillnad! Exakt vilken Flash ska man ha?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tömt cachen i datorn?

 

Går bra med Ccleaner, lösenord kan försvinna om du inte väljer bort detta.

Rensa inte registret.

 

Har du Foxen som första-valsläsare, prova att ändra till Explorer som första om du kan innan rensningen och prova det först.

Har inte fejan själv men ibland kan det bli fel med tuben om man inte har Explorer som förstaval.

Nya Html5 kan ju vara ett problem med som ska införas i Youtube så småningom, och även på andra webbsidor?

 

Flash har jag ofta problem med oavsett version, och Windows-versioner, så det kan vara svårt att lösa på vissa datorer tyvärr.

 

Du får väl köra Chrome då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tömt cachen i datorn?

 

Går bra med Ccleaner, lösenord kan försvinna om du inte väljer bort detta.

Rensa inte registret.

 

Har du Foxen som första-valsläsare, prova att ändra till Explorer som första om du kan innan rensningen och prova det först.

Har inte fejan själv men ibland kan det bli fel med tuben om man inte har Explorer som förstaval.

Nya Html5 kan ju vara ett problem med som ska införas i Youtube så småningom, och även på andra webbsidor?

 

Flash har jag ofta problem med oavsett version, och Windows-versioner, så det kan vara svårt att lösa på vissa datorer tyvärr.

 

Du får väl köra Chrome då.

Ska testa Chrome igen men jag gillar inte alla konstiga grejjer som installerar sig själv, tydligen mest i Chrome

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska testa Chrome igen men jag gillar inte alla konstiga grejjer som installerar sig själv, tydligen mest i Chrome

Har Chrome nu, samma sak ingen klippvisning. Det finns ju klipp som startar automatiskt vare sig man vill eller ej, där är det minsann inga problem.

På jobbet har jag också Chrome och där fungerar det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Körde reset på Firefox och det fixade problemet! Tack alla för er hjälp !

Vet inte om jag har rätt men, skulle kolla hockey på Csports på datorn idag och då var jag tvungen att aktivera "Silverlight". När jag sedan skulle spela upp ett klipp i Facebook så funkade det inte. Jag resettade Firefox igen och det funkade. Kollade sedan på Csports om jag kunde kolla där nu, var tvungen att aktivera Silverlight igen.

Så det verkar som att Silverlight och Flash krockar eller åtminståne inte funkar ihop. Vet ni nåt om det?

 

Upptäckte nu att jag tydligen måste resetta Firefox varje dag?? Vad är det som sker i datorn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...