Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ibook!


Jonas Wikström

Rekommendera Poster

Jan och Per, Kul att ni gillade mitt påhitt!

 

Visst är det ett kul test... inte för att jag ser nån verklig nytta av dem, men i detta fall kanske inte så tokigt. Fast Viktor vågade visst inte vara med.

 

Och när ni varit modiga att visa era transcripts är det inte mer än rätt att jag visar min (skratta inte!):

http://www.tekmetrics.com/transcript.shtml?pid=53488

 

Petra

 

PS, Per jag tycker du ska vara stolt, jag kommer nog inte upp i så mycket om Windows (ska kanske prova)...kram! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 110
  • Skapad
  • Senaste svar

Viktor, vill bara påpeka att jag är Macanvändare och kommer alltid att så förbli. Har hållit på med Mac sedan 1985 men för den skull är jag inte rabiat och tror mig ha hela sanningen på hand varje gång jag debatterar.

 

Jag resonerar så att jag lär mig nåt nytt varje dag, och sansade killar som vi trots allt har här i forumet har lärt mig mycket (tack grabbar) och kanske har jag kunnat bidra med något också.

 

Viktor, ta inte i så du spyr! Alla är inte motståndare, men som du går på så är det nästan sjukligt rabiat och de som kanske velat stå i din ringhörna håller tyst för de vill inte bli inblandade i den debatt som du så troget håller vid liv.

 

Petra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Per Larsson

Jo, det är verkligen jätteenkelt att veta om man ska trycka CTRL+APPLE+P+R, istället för APPLE+SHIFT+R+P för att tömma PRAM (OBS! Påhittat. Jag vet inte vad man ska trycka!) när man inte använt Mac.

 

Tänker du göra testet eller inte?

 

/per

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Victor Akell

PETRA är du verkligen MAC-användare, alla Mac'are jag känner har ju humor!Och tar inte allt på allvar.

 

 

Victor

"ironi är en utdöende sport"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Victor Akell

Per

Kul att du påstår dig, vara "passionerad" Mac-hatare trots att du erkänner att du inte använt MAC !Confusing eh? Trovärdigt eh!

 

En timme för ett test, skulle inte tro det!

Fakturerar 3.000:-/timmen utan diplom fr. sagda institut!

 

 

Victor

"zzzzzz"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Per Larsson

Ursäkta, jag menade "inte använt Mac i någon större utsträckning. Funktionen att zappa PRAM var inte något jag visste hur man gjorde innan jag tog testet (vet det fortfarande inte)".

 

/per

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jonas Wikström

Hoppla!

 

När du själv gör sådana idiotiska inlägg angående NT tror jag så överväldigande att jag nästan vet det. Att du inte suttit mer än högst en minut med det operativet...

 

 

/// Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Victor Akell

Simon

Xerox visade upp sin första musvariant på 60-Talet & Xerox publicerade de flesta innovationerna i ett flertal tekniska publikationer,varför var det bara APPLE som såg möjligheterna till en datorrevolution

 

Simon du beskriver själv GUI:et som briljant & det är tack vare APPLE & XEROX det finns i våra händer/datorer,är inte det värt Respekt?även om du är avundsjuk för att du tvingas använda ett C-klass GUI,WinDozzze

 

Som sagt meriten låg i att Apple vidareutvecklade GUI:et på många punkter, så att det blev

praktiskt användbart,

att dessutom lansera det till överkomligt pris var ju också en bragd!

 

Victor

"MacCool"

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rikard Ståhl

Jo Simon, 3.11 kunde faktiskt "multitaska" om det ena var en DOS-applikation, som det var i det här fallet.

Om du vill, ska jag nog kunna skaka fram detaljerna på hur det går till också.

 

Rikard

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rikard Ståhl

Oups, besvarade visst bara halva ditt inlägg...

 

Det sista visste jag dock inte. Ber att få tacka för korrigeringen - nu vet jag bättre.

:-)

 

Rikard

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...