Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Irreterad


Talisman

Rekommendera Poster

När man nu klickar på ett inlägg här så kommer jag alltid i sista kommentaren, vill gärna hamna i första frågan..fixa det tack...;)Annars så får man scrolla ihjäl sig för att se vad det hela handlar om..;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag klickar på ett ämnes rubrik på t ex sidan //eforum.idg.se/forum/29-diskutera-eforum/ så kommer jag alltid till början av ämnet (tråden). Däremot om jag klickar på punkten framför en rubrik (när det finns en) kommer jag till första olästa inlägg och om jag i sista kolumnen klickar på datum/klockslag kommer jag till sista inlägget.

 

Vilken sida står du på, vad klickar du på och vilken webbläsare använder du (inkl. version)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Två bilder bifogade

 

post-8996-0-17056500-1410158537_thumb.png

Klickar du på 1 kommer du till det inlägget i tråden.

post-8996-0-89734400-1410158536.png

klickar du på 2 kommer du in i början av tråden.

klickar du på 3 kommer du till första olästa.

 

Någon annan länk du klickat på? Finns iofs några till.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man nu klickar på ett inlägg här

Ja, precis...

klickar man på en rubrik under/i Senaste inläggen så hamnar man på just det senaste inlägget dvs. det som är längst ner i tråden.

Klickar man på en rubrik under/i Senaste trådarna så hamnar man på den trådens början.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
Stanislav-IDGUtveckling

Den tekniska anledningen bakom detta är att man i listan "Senaste inläggen" visar inlägg, och inte trådar. Förstår dock frustrationen, nu finns det en liten (Tråd)-länk efter titeln som man kan klicka på för att komma till första inlägget i tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den tekniska anledningen bakom detta är att man i listan "Senaste inläggen" visar inlägg, och inte trådar. Förstår dock frustrationen, nu finns det en liten (Tråd)-länk efter titeln som man kan klicka på för att komma till första inlägget i tråden.

Tack, Stanislav :)

Kul att se att det jobbas lite med förbättringar i forumet ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...