Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Skadad fil-Movie Maker


Sosso

Rekommendera Poster

Hejhopp....

 

Jag har suttit och knåpat på en film i moviemaker, och var så nära klar som man kan bli, skulle bara skriva några ord text.. har sparat och sparat och sparat alteftersom, och hade nyligt sparat, gick in på en annan film och kollade hur jag hade gjort där, och när jag ska tillbaks till den jag höll på med så är filen skadad..!?!?  :thumbsdown:  :o  ;)  :angry: 

Antar att jag måste börja om från början nu?? =/

Någon som vart  med om samma?? 

*hoppas in i det sista att det går åtgärda* 
 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Långskott: prova med en Systemåterställning till ett lämpligt datum.

I fortsättningen: spara projektet successivt i två ex (en "kopia").

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej hur har det gått?

 

Lite sent att komma med detta, men är filmen verkligen skadad?

Vilket format har den sparade versionen?

 

För det är inte omöjligt att något bättre videoredigeringsprogram kan läsa in alltihopa igen.

 

För övrigt så ger jag inte mycket för Windows Movie Maker, vill man göra något bra och ha resultat därefter så är det betalprogram som gäller.

Där finns det en uppsjö att välja på, men om man vill ha ett rätt kraftfullt och till bra pris som klarar det mesta, så måste jag nog rekommendera Adobe Premiere Elements

Det är visserligen en bantad version av sitt storasyskon Premiere, å andra sidan kostar det en 1/10 del av detta.

Finns en sk. prova på version så du i lugn och ro kan bekanta dig med detta och fundera om och hur du vill gå vidare.

 

Tips:

Adobe Premiere Elements 12 – funktioner

 

Ett annat alternativ är Pinnacle Studio

Ungefär samma pris https://www.dustinhome.se/product/5010760911/pinnacle-studio-17-ultimate-win-eng-cd/?&gclid=CPuHy8X7y8ACFYTpcgodirwAYg

Även där finns en prova på version.

 

För övrigt finns dessa på svenska, även om jag i hastigheten fick tag på Dustins engelska version.

Mvh :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...