Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

SaraViktoria

Rekommendera Poster

Med hjälp av en av Sveriges mest kända marknadschefer, Nyföretagarcentrum Öresunds VD och en referensgrupp inom målgruppen är nu Skandinaviens blivande största modesida färdigplanerad på papper med beskrivning, grund för design och flödesschema. Det som fattas nu är du, en kreativ kodninja som kan lyfta idéer till verklighet.


Sidans koncept är efter omfattande research inspirerad av de mest populära internationella modesidorna och kommer att vara unik. Det finns ett stort behov för det här konceptet i Skandinavien och sidan har enorm potential. Redan nu har konceptet fått positiv respons från både stora och små onlinebutiker inom mode som är mycket intresserade av att bli kopplade till sidan i ett affiliatekoncept och som ser stor potential för den här typen av sida i Skandinavien. I övrigt kommer sidan i stort att vara användardriven genom ett omfattande community.


 


Sidans styrka ska vara den enkla och lättnavigerade men omfattande helheten med skandinavisk igenkänning. Allt kommer självklart i ett otroligt snyggt och cleant format!


 


Jag söker efter en kreativ programmerare som gillar samarbeten och inte är rädd för utmaningar. Du går in som co-founder och får en del i företaget. Tillsammans tar vi fram nästa stora grej för modeintresserade i Skandinavien! Så tveka inte att höra av dig om du tycker att det låter spännande och vill sätta ditt namn på nästa stora sida! Det är en fördel om du finns i Skåne då projektet har sin bas i Malmö.


 


Kort om mig är att jag är en 31-årig internationell ekonom med inriktning mot marknadsföring och har jobbat med projekt och marknadsföring fram till i juni då jag bestämde mig för att dra igång den här startupen på allvar. Med som rådgivare finns även en riktigt vass och erfaren programmerare som har fullt upp med andra projekt, men som finns med som bollplank och problemlösare. 


 


Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...