Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

mappar med bilder till Ipad?


embla

Rekommendera Poster

Hej!

Har en massa mappar med bilder på min pc. Hur för jag över dem till iPad så att jag behåller mappstrukturen även där?

Har försökt synka via itunes, men får då över alla bilderna huller om buller - datummässigt med dagens datum, så jag avbröt det mitt i... Nu har ett antal av bilderna som tidigare synkats från en annan dator till ipaden försvunnit. Har dock alla på dagens dator - men hur får jag över samma struktur?

(Kommer inte ihåg om det är en ipad 2 el 4 - det är egentligen inte min, utan jag hjälper någon annan att få dit bilderna.

Ipaden är uppdaterad med senaste operativet.)

Tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hjälp! Nu är jag inte alls med!  :unsure:

Sökte på "Vad är twonkymedia" och fick upp råd om att definitivt ta bort det...  Vågar inte installera... Och känner mig dessutom osäker på hur jag skulle gjort efter att jag ev installerat det...

Finns det något "lättare" sätt (el är det bara jag som inte fattar hur man gör? :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.ipadftp.com/wifi-ftp/

 

 

WiFi FTP Turns your iPhone and iPod into a Wireless FTP Server. You can now copy multiple files, folders, or entire hard drives to your iPhone and access this information anywhere. Leave your USB keys behind, your iPhone and IPT can do all that and MORE!

 

Torde fungera på iPad.

Jag kan testa om intresse finns?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack båda för tipsen!

Fick hem sonen som fick undsätta mig. Han lyckades lista ut hur jag kunde ställa in ITunes mot mapparna.

Behövde få in det just i Bilder-appen på paddan... Tusen tack för er tid! :-)  :thumbsup:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...