Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Jobba med IT i Thailand!


Northern_Lights1

Rekommendera Poster

Northern_Lights1

Tjena!

Är ny här på forumet - tänkte komma med ett litet tips för de som är intresserade av att jobba med IT i Thailand! smile.png 

Jobbar för närvarande på ett företag som ligger i Chiang Mai, norra Thailand, har varit här ett tag nu och trivs massor! Lugnare och skönare stämning än i Sverige samtidigt som man får mycket "frihet med ansvar" (35 grader och sol är inte helt fel heller!).

Företaget jag jobbar för erbjuder IT-utvecklare från europeiska företag en chans att "relocate" till Thailand (har för närvarande ca 20 västerländska företag som använt sig av denna lösning för en eller flera utav deras anställda) vilket betyder att den arbetstagaren fortfarande konsultar det företag de jobbar för i Sverige/Finland, etc. men kan bo och utföra sitt arbete från Thailand (vilket är otroligt förmånligt för arbetsgivaren samt arbetstagaren från en ekonomisk synpunkt också)!

Hör gärna av er till mig om du är intresserad av att jobba här i varma Thailand så kan jag förklara lite mer om konceptet och detaljerna kring det. Frågor kan antingen mailas till mig eller skrivas här i forumet!

/Alex smile.png 

Email: alexs@iglu.in.th

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...