Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hur länge har du bokat Grand Theft Auto V pc


kikotte

Rekommendera Poster

Hej,

 

Har tänk på en sak i lång tid och undra om jag är en av 100 i Sverige som har bokat längs?

 

post-73763-0-76080400-1405373607_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyfisherman

kikotte - jag är verkligen brydd över ditt uppsåt.

Du gör en trådrubrik som heter "skoj tråd" och då funderar jag på om du är seriös överhuvudtaget?

 

Tidigare har du startat en tråd där du ville ha hjälp med att köpa datorprylar och när vi lägger ned tid och energeri på att försöka hjälpa till; så är svaret att du bara vill spela på skoj .

 

Är det din uppfattning att du vill driva med dom som försöker vara snälla och hjälpsamma eller vad är det du vill egentligen?

Jag kan upplysa om att Eforum inte är en plats för sådant trams.

Nu kommer jag inte att ställa upp nån mer gång i nån tråd du startat för du verkar inte seriös.

:thumbsdown:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kikotte - jag är verkligen brydd över ditt uppsåt.

Du gör en trådrubrik som heter "skoj tråd" och då funderar jag på om du är seriös överhuvudtaget?

 

Tidigare har du startat en tråd där du ville ha hjälp med att köpa datorprylar och när vi lägger ned tid och energeri på att försöka hjälpa till; så är svaret att du bara vill spela på skoj .

 

Är det din uppfattning att du vill driva med dom som försöker vara snälla och hjälpsamma eller vad är det du vill egentligen?

Jag kan upplysa om att Eforum inte är en plats för sådant trams.

Nu kommer jag inte att ställa upp nån mer gång i nån tråd du startat för du verkar inte seriös.

:thumbsdown:

Tråden är seriös och lite skoj på samma gång. Den här tråden gjorde jag för att jag var nyfiken på hur läge dom har bokat spelet.

 

Så vad är felet på den här tråden? Får man inte göra trådar för att undra om hur läge folk har bokat spelet? Tycker du inte tråden är skoj? Jag känner ingen som har bokat spelet så lång tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyfisherman

Ja nu har du ju ändrat rubriken och denna heter inte längre "Skoj".

Därmed så verkar mitt inlägg som skoj...

 

Men självklart kan du starta trådar om vad du vill, finns inga begränsningar om detta på Eforum, så länge man följer reglerna.

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråden är seriös och lite skoj på samma gång. Den här tråden gjorde jag för att jag var nyfiken på hur läge dom har bokat spelet.

 

Så vad är felet på den här tråden? Får man inte göra trådar för att undra om hur läge folk har bokat spelet? Tycker du inte tråden är skoj? Jag känner ingen som har bokat spelet så lång tid.

Om tråden delvis är på skoj skulle den passa bättre under rubriken "Övrigt".

Jag läste ditt inlägg i den här tråden som du startade:

 

//eforum.idg.se/topic/345978-snabb-spel-dator-big-datorchassi/

 

Jag gav mig inte in i tråden för jag upplevde den som oseriös. Mycket i inlägget var så extremt att jag ansåg att den som skrivit den vet mer än vad de egentliga frågorna ger sken av.

Med bakgrund av de båda trådarna förstår jag Flyfishermans funderingar och synpunkter kring de startade trådarna.

 

Åge

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...