Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ordlista i Sony Ericsson K600i


Morgankane

Rekommendera Poster

Jag har en mycket gamal telefon, en K600i.

 

Denna använder jag som reserv och för att skicka sms med, när jag är i asien. Därför har jag lagt till en massa ord på ett annat språk i den engelska delen.

Nu skall jag sluta använda den, men önskar spara och överföra ordlistan så jag inte behöver skriva in alla ord på nytt. Det tar veckor...minst.

 

Är det någon här som känner till om/hur man går till väga?

 

mvh

Stein

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svar och förslag på hur jag kan spara ordlistan. Tyvärr är det nog litet för complext för mig detta med programmeringen.

Sen upptäckte jag att jag inte har kabeln jag skall koppla till telefonen, Ser ut som det är en special plugg S-E har.

Jättetrevligt att det finns folk som har kunnande och svar.

Till Cecilia, skall kika på ditt förslag också, men måste se om jag får tag på kabel till telefonen.

 

Morgan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var så lite så :)

 

Många datorer har numera Bluetooth-anslutning och det har nog din telefon också så det är möjligt att det är en framkomlig väg även om du inte hittar kabeln.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej o tack igen.

Det är söndag, men det regnar och tempen har sjunkit till 15 grader, så då passade det bra att pyssla med datorn.

Nu har jag aktiverat BT på telefon och laptopen, och testat FJSOFT. Det fungerade bra, men jag kunde inte komma åt dictionary på telefonen. sms, telefonnummer och foto, ja, men inte det jag behövde.

Så jag står på ruta ett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej på dej, Cecilia.

Då har jag jobbat ett par timmar med det senaste programmet.

Jag har kontakt med telefonen via fjsoft, men inte via pc suite.

Jag testade först PC suite innan jag öppnade fjsoft, men då det inte gick, öppnade jag det för att få bekräftelse på att det var kommunikation mellan laptop o telefon. Har till och med skickat sms från latop och det gick fram

jag kör guiden för sammankoppling och den säger att den är klar, men själva PC suite får ingen kontakt. har nu testat alla alternativ jag kan hitta, men mitt tänk brister här nu.

Problemet är säkert framför min ögon :)
Får ta en rast och prova senare......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...