Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Text editor för kunden


pontaxxr

Rekommendera Poster

Hejsan,

 

Jag är ute efter en webbshop med stöd för att kunna skapa "dekaler" egna texter där man kan byta storlek, font...

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja leta har kollat efter plugin på många av dom stora webbshopparna om dom har för detta men har inte hittat det. :/

 

Nästan precis som den här http://www.dekaltrim.nu/designer.asp skulle jag vilja ha.

 

Då detta är till en föreningssida så ska det helst inte kosta några stora pengar.

 

Tacksam för svar och hänvisningar till vart jag kan läsa mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Texteditor och dekaler säger du; ska slutresultatet bli en bild eller html som ska visas på en hemsida?

 

För det sistnämnda tycker jag att CKeditor är en bra redigerare för html. Finns bra inställningsmöjligheter och man kan ge användaren  möjligheten att ha mycket, eller bara grundläggande formatering.

 

Jag tycker att den är hyfsat lättimplementerad också, men kräver lite programmeringskunskaper vid hämtning och sparandet av innehållet / resultatet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Texteditor och dekaler säger du; ska slutresultatet bli en bild eller html som ska visas på en hemsida?

 

För det sistnämnda tycker jag att CKeditor är en bra redigerare för html. Finns bra inställningsmöjligheter och man kan ge användaren  möjligheten att ha mycket, eller bara grundläggande formatering.

 

Jag tycker att den är hyfsat lättimplementerad också, men kräver lite programmeringskunskaper vid hämtning och sparandet av innehållet / resultatet.

Hej,

Egentligen så vill jag få den till en bild gärna en pdf. har tyvärr inte så hög kunskap om just detta har en mer basic php, html kunskap

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det för problem som de vill lösa och varför använder de då inte Word till detta fall?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det för problem som de vill lösa och varför använder de då inte Word till detta fall?

Jag vill alltså att "kundern/medlemmen" ska kunna skapa sina egna dekaler på en webbshop där dom ska kunna beställa dom också. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...