Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hur slipper jag av Facebooks "Känner du"-meddelanden?


Odens_brorsa

Rekommendera Poster

Odens_brorsa

Jag är rätt nöjd med min lilla vänskara på Facebook och tycker det är tröttsamt att hela tiden få puffar om nya vänner som jag kanske känner. Finns det något något sätt att stänga av det utan att några andra notiser färsvinner?

 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är rätt nöjd med min lilla vänskara på Facebook och tycker det är tröttsamt att hela tiden få puffar om nya vänner som jag kanske känner. Finns det något något sätt att stänga av det utan att några andra notiser färsvinner?

Jag är i samma sits. Får förslag på vänner du kanske känner, men dessa är oandvändbara.

 

Säg till om du lyckas fixa det.

 

Provade tipsen från Cecilias tips, men lyckades inte. Det första kom jag så långt med att slugiltigen godkänna att inte få förslag, men i nästa steg blir det bara "Sidan kan inte visas".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Odens_brorsa

De första två länkarna är nog samma förslag, och där blir jag hängande i väntan på "confirmation message" som inte kommer.

I det tredje förslaget klickar man bort förslagen på hemsidan och till slut också panelen där förslagen finns och då är i alla fall dom förslagen borta. Men jag misstänker att det är som kirskål i jordgubbslandet, dom kommer alltid tillbaka...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I det tredje förslaget klickar man bort förslagen på hemsidan och till slut också panelen där förslagen finns och då är i alla fall dom förslagen borta.

Nu är de bortklickade, men var hittar jag "panelen där förslagen finns"?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Odens_brorsa

Hos mig fanns dom i en egen ruta överst på hemsidan - kommer säkert tillbaka...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...