Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Öppna Page dokument i windows


vik0048

Rekommendera Poster

(Visste inte vilket ämne jag skulle posta detta i så det får bli här.) Jag använder en windows men har en del Page dokument på datorn som jag för längesedan förde över från en mac men som jag nu inte kan öppna. Så hur öppnar man Page dokument i en windows? Har kollat runt på internet och testat lite men typ inget fungerar (är inte särskilt datakunnig direkt).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mitt förslag är att du letar rätt på en mac och öppnar pages-doken. Sparar ner dem i .doc format istället. Eller vilket officewordformat Pages nu föreslår

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mitt förslag är att du letar rätt på en mac och öppnar pages-doken. Sparar ner dem i .doc format istället. Eller vilket officewordformat Pages nu föreslår

Fast vart kan jag hitta en mac? <_< ... Man kan inte "göra om" sin windows till en mac? Man kan ju på en mac dator göra om den till en windows...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mitt förslag är att du letar rätt på en mac och öppnar pages-doken. Sparar ner dem i .doc format istället. Eller vilket officewordformat Pages nu föreslår

i mac OS X;s kontorsprogram så kan man välja att exportera över dem till annat format. Precis som i Office där man går in på Arkiv -> Spara som. så går man in och väljer Arkiv -> Exportera. Där kan man välja en mängd olika format, varav alltså doc. är ett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...