-
Liknande Innehåll
-
Av Mathias G
Funderar på att köpa en sådan begagnad. Någon som har erfarenhet?
https://www.dustinhome.se/product/5010890207/proliant-microserver-gen8
-
Av andershult
Jag ska köpa en smart-tv.Jag funderar på vilket operativsystem som är bäst ger flest streamingtjänster.Jag vill inte direkt behöva köpa någon extra apparat för att se streamingtjänster. Vilken tv som skulle ni rekommendera i storlek 32-43 tum ? Vilket operativsystem ger störst utbud,android-tv eller Samsung ? Faktorerna för tvn är stort utbud av streamingtjänster och hög bildkvalité på tvn.För mig är det viktigt att kunna se på förutom Netflix också HBO Nordic och Disney Plus. Det kan vara bra att också kunna se Amazon Prime och Com Hem play,men det är inte lika viktigt som Disney plus.
-
Av RomanR
Hej!
Jag behöver köpa ett ny mobil telefoner
Vad jag Behöver?
- Att Bli Snabb
- Har Mycket bra kamera
Jag vill inte har mobiltelefoner med tio kameror för att halv av de är 2 Megapixel kameror som är inte användbar och kan göra det samma med software.
- Skärm C.A 6,4' till 6,9'
Har minst 90Hz för att jag spelar mycket
- Kan unlockera Bootloader och can ladda upp andra android t.ex Lineage OS/Pixel experiance
-Måsta bli on snapdragon
-
Av Ludjo
Hej!
Jag har en ny HP Elitebook och reagerade direkt på att ljusstyrkan på laptopens skärm är för dålig/svag. Jag kollar med FN-knapparna och i Windows (WIN 10 Business) att ljusstyrkan är maxad, men det räcker ändå inte på långa väger tycker jag!
Jag har försökt kolla alla energispar inställningar och dragit upp dem till "bästa prestanda".
Har kollat drivrutinen till grafikkortet (AMD Radeon Vega 8 Graphics?) och även inställningarna på grafikkortet.
Vad mer finns det att göra?
Jag är övertygad om att skärmen går att få ljusare rent hårdvarumässigt, men att någon inställning "stoppar"...
Tack på förhand!
-
-
-
Senaste som Tittar
Inga registrerade medlemmar är inne på denna sida.
-
Senaste inlägg
-
-
Obesvarade ämnen
-
-
Nya ämnen
-
-
Aktuella jobb
- Senior Developer/Tech Lead till Telia ACE Knowledge, StockholmSolna (Kommun), Stockholm
- Säkerhetsexpert inom ITSolna (Stad), Stockholm
- Backend-Utvecklare (C# .NET) till Hjärt-Lungfonden, StockholmStockholm (Län)
- SENIOR MANAGER IMPLEMENTATION SERVICESStockholm (Län)
- IT Manager to Aaro Systems, StockholmStockholm (Län)
- Senior Developer/Tech Lead till Telia ACE Knowledge, Stockholm