Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ett stort tack till alla moderatorer


Snow

Rekommendera Poster

Ett stort tack till alla moderatorer för att ni gömt denna sida! Och framförallt för att ni ställer upp och räddar oss när vi klantat oss. :thumbsup:
Men nu visar jag den för vi kan behöva ett gott skratt likaväl som att kritiskt granska vårt förhållningssätt på Internet. :ph34r:



http://www.idg.se/2.1085/1.559121/tio-anvandare-som-supporten-hatar?showGallery=true&allimages=true

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyfisherman

Hej Snow,

Tack för uppskattningen.

 

Jag vill bara säga att alla vi moderatorer på detta Eforum är här på egen fritid och vi är inte betalda.

Vi är i grund och botten samma medlemmar som alla andra, om än med lite högre behörigheter för att kunna sköta Eforum så att så många som möjligt skall trivas och känna att man kan vara delaktig, oavsett om man är ung, gammal, nybörjare, har något man vill delge sig utav, eller nyfiken och kunskapstörstig.

 

Alla, verkligen, alla som startar en ny tråd, läser en tråd, skriver ett inlägg eller bara botaniserar runt och läser, är välkomna.

Jag själv som ett exempel har lärt mig oerhört mycket på detta Eforum.

Faktum är att det är Eforums medlemmar som skapar och ger Eforum dess prägel.

 

Jag hoppas att fler hittar hit och registrerar sig, därmed ökar ju också chanserna att få svar på sina bryderier, ge svar eller bara att diskutera lite rent allmänt.

Tveka inte att svara i en tråd om ni tror er ha någon upplysning som kan vara relevant för trådskaparen, annars är det bara att starta nya trådar.

 

Mvh :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Snow!

Jag kan inte annat än att instämma i vad Flyfisherman skriver och tack till alla som ställer frågor, för utan er skulle det inte bli något Eforum.

:wub:   :thumbsup:  :pfasmiley: 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brandklipparen

Kan bara instämma i uppskattningen av moderatorerna på detta forum. Många gånger visar de en envishet och uthållighet med ofullständiga och svårtydda frågor som är imponerande. Att det dessutom finns "vanliga" medlemmar som engagerar sig för att lösa problemen vidgar forumets kompetens ytterligare.

 

Som en 75+-are. som har varit med från kontorsautomationens början från Tip-Ex till skrivmaskinsdisketter till Dosbaserade datorprogram, tror jag att behovet av den här typen av forum är stort och kanske t.o.m. kommer att öka i takt med att datorer och program blir alltmer s.k. användarvänliga.

 

Budskapet är ju idag att "du ska inte behöva kunna något om datorer - det funkar ändå". Men det gör ju inte det, inte alltid i alla fall. Och visst är det väl lite genant att moderatorerna ibland måste fråga om "har du kolla sladdarna/anslutningen" eller "ser du enheten i Enhetshanteraren"? Ja, det sista kanske trots allt är överkurs...

 

Detta sagt med all uppskattning för forumets inriktning på att inga frågeställningar är för små eller för enkla - den värderingen gäller ju f.ö. bara för den som redan har svaret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...