Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hur tankar man ner en FLASH-video?


videofotografen

Rekommendera Poster

videofotografen

Försökte att tanka ner FLASH-videon på den här sidan...

 

http://www.photozone.de/dslr_reviews/409_nikon_d90

 

men misslyckades. Tankade dessutom ner FlashVideoCapture FlvPlayer men det gick inte med det programmet heller. Har även Firefox "Download Helper" installerat men det vill sig inte riktigt.

 

Har du någon mer info om mitt problem o önskemål? Köpte nämligen ett helt kamerapaket häromdagen där denna kamera ingick o vill skicka runt FLASH-videon till mina vänner.   :) 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där är ingen video i den bemärkelse att youtube visar videor. Det dom har gjort är antagligen ett bildspel där vardera bild från de olika vinklarna visas en efter den andra och på så vis ger intrycket av att kameran roterar. Och bilderna är dessutom inbäddade i själva flashfilen.

 

Detta är länken till flashfilen hur som helst.

 

 

Men vore det inte precis lika enkelt att skicka vidare länken till sidan till dina kompisar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

videofotografen

Det där är ingen video i den bemärkelse att youtube visar videor. Det dom har gjort är antagligen ett bildspel där vardera bild från de olika vinklarna visas en efter den andra och på så vis ger intrycket av att kameran roterar. Och bilderna är dessutom inbäddade i själva flashfilen.

 

Detta är länken till flashfilen hur som helst.

 

 

Men vore det inte precis lika enkelt att skicka vidare länken till sidan till dina kompisar?

Tack för länken. Fattar inte varför jag inte hittade den själv. Med hjälp av länken var det bara att "spara sidan som" o vips hade jag nikon_d90.swf i min egen maskin o kan skicka till alla mina vänner. Funkar perfekt att spela upp i Media Player Classic.  :thumbsup:

 

Tycker det roligare (o bättre) att bifoga en fil än att bara bif en länk. Vissa... liksom jag själv... klickar inte lika mycket på länkar idag som vi gjorde för 15 år sedan. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...