Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Mac är rätt!


Ludgab

Rekommendera Poster

Jag roade mig med att kolla hur många trådar som startats på windowssidan kontra här på macsidan under 2014.

Mac verkar klart vara mindre frågor, troligen funkar det bättre. Det är också min erfarenhet efter att haft bägge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mac verkar klart vara mindre frågor, troligen funkar det bättre. Det är också min erfarenhet efter att haft bägge. 

Du tror inte att andelen användare för Windows jämfört med Mac kan ha någon påverkan på antalet trådar för för de olika systemen?

 

Det hade varit intressant med en redovisning av antalet trådar för de olika systemen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag roade mig med att kolla hur många trådar som startats på windowssidan kontra här på macsidan under 2014.

Mac verkar klart vara mindre frågor, troligen funkar det bättre. Det är också min erfarenhet efter att haft bägge.

Mig veterligen går det inte att bygga en Apple-dator (Mac), vilket är möjligt för Windowsbaserade datorer.

Det är betydligt svårare att ändra hårdvaran i en Apple-dator vilket det inte är med en IBM-kompatibel dator.

 

Jämförelsen haltar betänkligt med tanke på hur mycket mer en användare kan göra med en IBM-kompatibel dator.

 

Åge

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag roade mig med att kolla hur många trådar som startats på windowssidan kontra här på macsidan under 2014.

Mac verkar klart vara mindre frågor, troligen funkar det bättre. Det är också min erfarenhet efter att haft bägge.

IDG har ett särskilt MAC-forum som hör till tidningen MacWorld medan Eforum hör till PC för Alla som har en klar Windows-inriktning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Åge, mitt påstående som jag började med.

Nåväl självklart kan jag ha fel och självklart kan man få problem med en mac men min relativt korta erfarenhet på några år säger att det är mycket ovanligt.

Ingen tråd här sedan slutet april, andra forum eller få problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ytterst sällan problem med mina Windows-datorer. Det är mycket sällsynt.

Att mina vänner har problem beror på att Windows ger större frihet åt användarna att använda systemen. Här är Apple betydligt mer restriktiva.

 

Läs gärna Tunes inlägg nummer 2 i denna tråd. :)

 

Åge

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...