Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Rekommendera Poster

Hej !

Jag undrar - Adobe Flash Player - är det någon som har sett den, hur den ser ut och vilka optioner den innehåller ? ?

Uppdateringarna duggar tätt för ovannämnda och den är förvisso "installerad" på datorn, men den verkar inte ha någon "kropp".... Finns inte representerad som något annat än Plug-In....

Är det någon som kan reda ut begreppen ?

/undrande Kalle

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det beror lite på vilken Windowsversion du har då Windows 8 har en egen inbyggd flash.

Men på Windows 7 så kan du gå till Kontrollpanelen och i sökrutan uppe till höger skriva flash. Då borde du få en ikon att klicka på för att göra inställningar till programmet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack .M för svar !

Nja - det finns visserligen en del inställningar - men enbart futtigt webbrelaterade och ingenting som har med en synlig spelare att göra.

M a o så vill jag egentligen inte kalla AFP för en spelare, även om den kanske utför sitt jobb virtuellt.

Inget att jämföra alltså med t ex RealPlayer, WMP eller VLC, som alla har en synlig spelare att hantera...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag tror inte flash har någon sådan spelare längre. Det fanns då det fortfarande hette Shockwave. Men gradvis så har man skalat ned till enbart ett plugin.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...