Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Outlook - menyraden


delarosee

Rekommendera Poster

Jag skulle vilja veta hur man gör för att hamna på START i menyraden istället för i ARKIV. Helt plötsligt har detta blivit ändrat hos mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det verkligen Office Outlook? För mig verkar det som ett problem i Windows Live mail med Arkiv, Start, Mappar, Vy, Konton på översta raden. Åtgärd: Klicka på den lilla pilen du har allra högst uppe till vänster  - hovrar du över pilen står det Anpassa verktygsfältet Snabbåtkomst - och avmarkera "Minimera Menyfliksområdet" (credit: vertpre)

 

När du med startknappen fått fram den meny du vill ha, så kan menyn "fästas" genom nålen uppe till höger vid frågetecknet. I arkivläget utan menyrad fås samma effekt genom att trycka på nedåtpilen som ersatt nålen på samma plats. (credit: LARSAS)

 

Jag minns så väl det här problemet i Windows Live Mail eftersom jag själv inte hittade lösningen då, trots att jag verkligen försökte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det verkligen Office Outlook? För mig verkar det som ett problem i Windows Live mail med Arkiv, Start, Mappar, Vy, Konton på översta raden. Åtgärd: Klicka på den lilla pilen du har allra högst uppe till vänster  - hovrar du över pilen står det Anpassa verktygsfältet Snabbåtkomst - och avmarkera "Minimera Menyfliksområdet" (credit: vertpre)

 

När du med startknappen fått fram den meny du vill ha, så kan menyn "fästas" genom nålen uppe till höger vid frågetecknet. I arkivläget utan menyrad fås samma effekt genom att trycka på nedåtpilen som ersatt nålen på samma plats. (credit: LARSAS)

 

Jag minns så väl det här problemet i Windows Live Mail eftersom jag själv inte hittade lösningen då, trots att jag verkligen försökte.

Hej och tack för ditt svar. Jag har inget som heter "Minimera Menyfliksområdet" och kan inte hitta nån lösning på mitt problem under den pilen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag löst problemet, tack vare ditt tips mbgtmari. Tack för hjälpen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra men exakt hur löste du det? Jag förmodar att du faktiskt har Office Outlook, fast jag associerade till WLM. Vilken årgång? Outlook 2010? Det kan ju vara bra att få veta för någon annan som råkar ut för samma sak i sin Outlook.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...