Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bluetooth earphones för mig med onormala öron.


lollo333

Rekommendera Poster

Jag har aldrig kunnat ha värken öronproppar eller öronsnäckor för att det är tydligen missbildad på något sätt inuti mitt öra. Som en ersättning för öronsnäckor har jag kollar på earphones, men det senaste exemplaret jag köpte funkade inte häller då man fortfarande var tvungen att ha en sån där "propp" inuti örat för att den skulle sitta fast. Därför undrar jag nu om någon kan rekommendera ett par earphones som sitter fast även om det inte är en "propp" inuti örat. Det får gärna vara en för ljudisoleringen men bara inte den måste sitta fast där för att man ska kunna ha på sig earphonsen.

Jag har funderat på den här men kommer den sitta bra även om "proppen" inte sitter helt fast?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett av samma fabrikat och snarlik modell som de du länkar till. Att dem sitter kvar beror ju mycket på att man får in proppen i örat och även att dem klämmor åt lite runt örat. Jag kan nog inte rekommendera någon modell liknade de du länkar till. Jag har själv inget problem vid normal användning men när jag använder dem vid flugfiske så är det lätt att dem åker iväg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...