Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Lösenord


Torparen

Rekommendera Poster

Försökte logga in från en annan dator än i vanliga fall. Då frågades det om lösenord vilket jag givetvis glömt.

 

Fick då ett nytt lösenord till min mailadr, med vilket jag också kunde logga in.

 

Men när jag nu försöker byta lösenord så är det tji. Det frågas efter mitt nuvarande lösenord, jag utgår då i från det nya jag fått, men icke.

 

Nu har jag jobbat med detta problem i timmar så nu ger jag tills vidare upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försökte logga in från en annan dator än i vanliga fall. Då frågades det om lösenord vilket jag givetvis glömt

Logga in mot en webbaserad e-posttjänst?

 

Utan att försöka byta lösenord, fungerar det att logga in igen med det nya lösenordet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller gäller det att logga in på Eforum?

Ja det gäller Eforum

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Logga in mot en webbaserad e-posttjänst?

 

Utan att försöka byta lösenord, fungerar det att logga in igen med det nya lösenordet?

Ja du Mikael så långt kommer jag, alltså jag kan logga in, men det är när jag ska byta lösenord som det krånglar enligt tidigare beskrivning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, det är alltså att byta lösen på eforum som inte fungerar.

Och detta gör du via Kontrollpanelen i eforum?

Exakt hur lyder felmeddelandet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, det är alltså att byta lösen på eforum som inte fungerar.

Och detta gör du via Kontrollpanelen i eforum?

Exakt hur lyder felmeddelandet?

   

  • Nuvarande e-postadress
    ***********
  • Ny e-postadress

     

  • Bekräfta din nya e-postadress

     

  • Nuvarande lösenord

     

Lösenord

Vi kommer försöka att uppdatera din nuvarande session efter att lösenordsändringen har lyckats. Om du råkar ut för problem, så kan du försöka med att logga ut och sen logga in på nytt, om problemet fortsätter så kan du kontakta en i forumpersonalen.

  • NUVARANDE lösenord

     

  • NYTT lösenord

     

  • Bekräfta NYTT lösenord

     

  •  

Lösenorden matchar inte

 

Jag skriver in lösenordet jag fått via mail i de två fälten där det står nuvarande lösenord.

Skriver därefter in mitt nya lösenord, får då ovanstående text.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag går in i "Min kontrollpanel" är "Nuvarande lösenord" i avsnittet E-postadress ifyllt med ********

 

"NUVARANDE lösenord" i avsnittet Lösenord bör ju vara det du fått via mail, dvs. det du använder nu för att logga in på eforum.

 

"NYTT lösenord" och "Bekräfta NYTT lösenord", alltså de två sista fälten måste båda fyllas i och vara lika.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...