Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Snow

LÖST HPs Multifunktionsskrivare

Rekommendera Poster

Min eminenta HP Photosmart C310a All-In-One har beslutat sig för att pensionera sig! Jag såg att displayen såg konstig ut grå med HPs logga på och då stängde jag av den, startade om vagnen kom fram så att jag kunde plocka ur bläckpatronerna, sedan var den "Död"!

Kollade upp att det skulle kosta 1295:- :thumbsdown: att åtgärda den, kontaktade HP men de tyckte jag skulle lägga de pengarna på en ny istället så nu står jag i valet och kvalet mellan HP Photosmart 6520 resp. 7520.

Det lutar nog åt 7520 för den har samma data som C310 hade. Att det blir HP igen beror på att jag har bläckpatroner som jag tänker fortsätta använda.

Någon som har någon av dessa HP skrivarna och kan ge referenser hur de är?

Hur nöjda är ni med funktionerna, vad tycker ni om utskrifterna, skanningsfunktionen?

Tacksam för synpunkter.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nu har jag beställt en allt-i-ett skrivare.

Det blev en HP Photosmart 7520 som jag fick med 2 års garanti till samma pris som den med 1 års garanti. Såg att den var bäst i test,

http://www.bäst-i-test.se/Skrivare

Dessutom har den samma data som min gamla HP C310a. Mina gamla bläck-patroner passar dessutom. Sedan får jag hoppas att den håller lite längre än den C310.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...