Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
hostname81

mobil webbläsare stner ner sig.

Rekommendera Poster

Hej, morsan har en ganska ny HTC One X och när hon går in på internet så stänger webbläsare helt plötsligt bara ner sig. Hon öpnnar sedan webbläsaren igen och sedan går det ett kort tag innan den stänger ner sig igen. Så här gör den i princip hela tiden. Nån som vet vad man kan göra åt saken?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Är det standardwebbläsaren som fanns förinstallerad för då borde det fungera? Kanske reklamera eller återställa till fabriksinstallation.

Prova att hämta någon annan webbläsare på Google Play.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej, morsan har en ganska ny HTC One X och när hon går in på internet så stänger webbläsare helt plötsligt bara ner sig. Hon öpnnar sedan webbläsaren igen och sedan går det ett kort tag innan den stänger ner sig igen. Så här gör den i princip hela tiden. Nån som vet vad man kan göra åt saken?

Hej, jo jag har funderat på det men tänkte ifall någon hade nån annat input. Det är standard webbläsaren.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej, jo jag har funderat på det men tänkte ifall någon hade nån annat input. Det är standard webbläsaren.

Inget svar på din fråga, men Chrome gjorde så på min Xperia V. Funkade ibland bara. (har ny lur nu som funkar)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...