Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

mobil webbläsare stner ner sig.


hostname81

Rekommendera Poster

Hej, morsan har en ganska ny HTC One X och när hon går in på internet så stänger webbläsare helt plötsligt bara ner sig. Hon öpnnar sedan webbläsaren igen och sedan går det ett kort tag innan den stänger ner sig igen. Så här gör den i princip hela tiden. Nån som vet vad man kan göra åt saken?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det standardwebbläsaren som fanns förinstallerad för då borde det fungera? Kanske reklamera eller återställa till fabriksinstallation.

 

Prova att hämta någon annan webbläsare på Google Play.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, morsan har en ganska ny HTC One X och när hon går in på internet så stänger webbläsare helt plötsligt bara ner sig. Hon öpnnar sedan webbläsaren igen och sedan går det ett kort tag innan den stänger ner sig igen. Så här gör den i princip hela tiden. Nån som vet vad man kan göra åt saken?

Hej, jo jag har funderat på det men tänkte ifall någon hade nån annat input. Det är standard webbläsaren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hej, jo jag har funderat på det men tänkte ifall någon hade nån annat input. Det är standard webbläsaren.

 

Inget svar på din fråga, men Chrome gjorde så på min Xperia V. Funkade ibland bara. (har ny lur nu som funkar)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...