-
Liknande Innehåll
-
Av Mathias G
Vårat antivirus program går ut om ca 1,5 månad. Är det någon som har erfarenhet av Bitdefender eller har något annat tips på antivirus program. Idag kör vi Norton 360.
-
Av Jack Hansson
Jag skulle återställa min stationära dator efter jag fick ett litet jobbigt virus som jag inte fick bort.
Och efter nästan hela återställningen var klar så bara det står och tänker och tänker och tänker med en svart bakgrund och ett _ (understräck) som kommer och och går hela tiden uppe i vänstra hörnet, vet inte vad jag ska göra har testat att starta om den och låtit den ladda länge men det händer inget!
Detta har aldrig hänt förut för mig när jag återställt denna dator.
Hjälp mig snälla, alla rekommendationer kan vara till hjälp.
-
Av tobson
Stort problem som jag ej löser, försökt söka runt men inget hjälper.
Oavsett om datorn är inkopplad eller ej så upprättas ej anslutning till servern, utan måste också startas om för att detta ska ske. (Tydligen fungerade detta bra sedan senaste windows-uppdateringen lades in, tror den heter
Datorn är en Surfacebook med senaste funktionsuppdateringar etc från windows update. (2004?)
Hit me! tips mottages !!
-
Av tobson
Vad är bästa och säkraste lösning för att nå en företagsserver utifrån via sitt egna hemmanätverk/kontor på annan ort i Sverige eller 4g anslutning ute på en byggarbetsplats?
I dagsläget kopplar jag upp mot företagets VPN server och måste sen logga via fjärrskrivbord för att nå filer på servern. Jag tycker det är krångligt....
På de företag jag jobbade hos sist hade en citrix-client som jag bara anslöt mot servern, så kunde jag nå allt på mitt lokala skrivbord i datorn.
Någon som har tips på en optimal lösning nu när servern etc ska byggas om?
-
Av eken81
Jag är inte van med Apples produkter och har fått en fråga av en vän.
En filmfil är skapad i iMovie på en iPad och nu skulle vi vilja få över den in i en PC eller slutligen till en USB-sticka, men filen är för stor för att kunna mailas. Ni med större iPad/Apple-vana. Hur gör man bäst/enklast för att få filmfilen från iPadden och in i en PC/USB-sticka?
Tack på förhand.
-
-
Senaste som Tittar
Inga registrerade medlemmar är inne på denna sida.
-
Senaste inlägg
-
-
Obesvarade ämnen
-
-
Nya ämnen
-
-
Aktuella jobb
- Senior Developer/Tech Lead till Telia ACE Knowledge, StockholmSolna (Kommun), Stockholm
- Säkerhetsexpert inom ITSolna (Stad), Stockholm
- Uppdragsledare för våra UnderrättelsesystemStockholm (Län)
- Backend-Utvecklare (C# .NET) till Hjärt-Lungfonden, StockholmStockholm (Län)
- SENIOR MANAGER IMPLEMENTATION SERVICESStockholm (Län)
- Senior Developer/Tech Lead till Telia ACE Knowledge, Stockholm