Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Goggle Chrome


pinglan100

Rekommendera Poster

Hej.

Har försökt att ominstallera Chrome.

Jag har alltid lagt in vissa flikar som öppnas automatiskt varje gång jag öppnar webläsaren, nu får jag lägga in de varje gång.

 

Likaså detta med att mitt användarnamn skall ligga kvar så jag ej behöver fylla i det varje gång..det fungerar inte heller.

 

Pilen längst ner på höger sida som man kan scrolla med..den är borta..hur hittar jag den??

 

Ändrar även tillägg ibland..de tar jag bort.

 

Har scannat o gjort allt möjligt..blir inte bra.

 

Har nån samma problem?????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pilen längst ner på höger sida som man kan scrolla med..den är borta..hur hittar jag den??

 

Den pilen är nog borta för alla i den nyaste versionen av Google Chrome. Jag har den inte heller. Man skrollar med hjälp av rullningslisten allra längst till höger på varje sida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den pilen är nog borta för alla i den nyaste versionen av Google Chrome. Jag har den inte heller. Man skrollar med hjälp av rullningslisten allra längst till höger på varje sida.

Hej o tack för ditt svar.

Gillar inte scrollningslisten riktigt.

Kan man ta hem den versionen av Chrome där pilen finns med o i så fall.

Vad hettet den?

I annat fall kommer jag att byta till Internet Explorer.

Hur gör man där för att spara fyra st flikar från förra sessionen.O att användarnamn finns kvar så man slipper skriva in det varje gång.

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man bör alltid ha senaste versionen av sin webbläsare ur säkerhetssynpunkt. Jag har inte haft Google Chrome så länge så jag är inte säker på att jag har sett versionen med pil.

 

Firefox har alltid varit min standardwebbläsare men IE är också bra så jag råder dig till att använda den istället för att övergå till en gammal version av Chrome (med säkerhetshål), om det ens är möjligt att göra det. Dina sista frågor kan jag inte svaret på än men någon annan kanske vet. Vad jag förstått så finns det många här som har Chrome som sin standardwebbläsare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...