Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Problem med Yahoo mail i mobilen


DePhaz

Rekommendera Poster

Slänger upp en lite tråd här som är kopplad till min gamla mobiltelefon.

 

Har en Sony Ericsson J105i Naite och på den har jag fram tills nyligen kunnat kontrollera min E-post. I början på januari gjordes vissa förändringar men förutom ett evigt tjat vid inloggningen (det är något med en overifierad server och jag måste svara på om jag vill fortsätta med den säkra anslutningen eller ej) så har det funkat. Fram tills idag alltså. Jag lyckades logga in men kunde inte öppna ett mail så jag loggade ut igen. Efter det vägrar original webbläsare att samarbeta med Yahoos sida. Jag kan inte ens ta mig vidare från förstasidan utan så fort lag klickar på "E-post" så blir det kommunikationsfel.

 

OK, tänker jag, jag är inte dum. Jag tager min andra webbläsare, Opera mini. Men DET går inte för då uppgers Yahoos inloggning att det pågår otillåten inloggningsaktivitet. Och det är omöjigt att ta sig runt. I vart fall inte utan långtgående operationer. På datorn funkar Yahoo precis som vanligt men jag släpar inte laptopen med mig till arbetet. All annan surf med Opera mini fungerar fint (nå, täckningen är lite dålig men i stort sett går det bra att surfa.

 

OK, jag arbetar nu på en annan plats men så långt från den gamla är det inte. Och det fungerar inte på hemorten heller vilket det gjorde under helgen. Så hur löser jag denna knut? Tror inte jag kan skylla på Telia i detta fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...