Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Enermax 350W startar ej????


Kojak1

Rekommendera Poster

Köpte nyligen ett Enermaz 350W. När jag kopplade in det händer absolut ingenting, helt dött. Men med mitt gamla agg(Chieftec 235W) fungerar datorn utan problem. Men startar inte upp med Enermax agget. Kan informera att jag varit hos inköpsstället och där startade det utan problem. Så är det nån som kan ge nåt råd eller bot?? Så jag slipper köpa ett Q-tec Silent agg. Och ifall jag inte får igång Enermax är det nån som vet nåt tyst agg som ändå har hyfsat utblås på fläkten??

 

 

AMD Thunderbird 1000MHz

MSI K7T266 (MS-6380)

Asus V7700 Deluxe Geforce 2 GTS

384 MB DDR

IBM 60GXP 40GB

IBM 75GXP 30,7GB

Chieftec TL-01W

Thermaltake Volcano II

Thermaltake Blue Orb

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade felet, gjorde det klassiska, plockade ut allt utom moderkort,cpu och cpu fläkt. Funkade med enbart det. Funkade ända tills jag stoppade i mitt Realtek nätverkskort. Antar att det inte är kompatibelt på nåt vis, testade det på alla PCI platser,samma resultat, helt dött. Ska pröva byta nätverkskort. Är detta antagande rätt att ifall jag prövar 3st olika märken på nätverkskort och agget ändå inte fungerar så är det nåt fel med moderkortet??(OBS!! Har ej ännu prövat med andra nätverkskort).

 

 

AMD Thunderbird 1000MHz

MSI K7T266 (MS-6380)

Asus V7700 Deluxe Geforce 2 GTS

384 MB DDR

Seagate Barracuda IV 40GB

IBM 75GXP 30,7GB

Chieftec TL-01W

Thermaltake Volcano II

Thermaltake Blue Orb

Enermax 350W EG365P

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vägrar fingra på mitt trimmade bios. Får väl göra en liten specialare. Ta motorsågens startmotor och koppla den till agget, så kan jag starta datorn genom att dra igång i snöret, precis som en motorsåg.

 

[inlägget ändrat 2001-09-21 13:39:14 av Kojak1]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...