Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

HP Photosmart 7520 Byta bläckpatroner


Lebar

Rekommendera Poster

Det går ej att få bläckpatronvagnen att flytta sig till mitten så att jag kan komma åt att skifta patroner. Gör enl beskrivning. Påslagen o öppnar locket o väntar. Finns vad jag förstår ingen knapp el dyl som skall påverkas??

Någon som vet ett tips?? Tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har haft några skrivare och de ggr. som de inte vill så har jag bara tagit tag i vagnen och dragit fram skiten när det trilskats och bytt patroner.

Vagnen återställs själv när man är klar med bytet och man sätter på strömmen igen.

Hur det är med denna HP vet jag ej men varsamt våld kan fungera om man är försiktig.

Har en annan HP som inte vill och larmar för fel ibland när man startar den, men drar man i skiten(vagnen) och "slår" på skrivarjäveln så kommer den igång :)

Det är bra med elektroniken som man köper.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för videon, den var förklarande. Dock inte för min skrivare, så händer inte. Skrivarhuvudet står still..

Jag tillgrep en bakvänd lösning: Under en utskrift när vagnen var i sitt Vä läge, drog jag elkabeln o dödade verksamheten. Funkade MEN gissa att skrivaren protesterade när jag kopplade in strömkabeln igen!!!

Detta är nog inte att rekommendera men vad skulle jag göra??

Måste nog kontakta HP o fråga..

Mycket tack för din hjälp        MVH  Leif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...