Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Länkar Outlook 2003 fungerar ej


AnnaK

Rekommendera Poster

Säkert en lätt nöt för er här att knäcka :-)

Plötsligt fungerar inte länkar i mail i 3 att klicka på. Får upp ett fönster med texten "De här filen kan inte öppnas om inte windows känner till vilket program du vill använda för att öppna den. En automatisk sökning kan göras på Internet, eller så kan du själv välja i en lista över program som finns på datorn". Det går att öppna filen genom att klicka på explorer, men hur kan jag ändra så att det sker automatiskt genom dubbelklick på länken? Tusen tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hyperlänkarna funkar eller hur? Då återstår att du har försökt öppna en bilaga som kan vara mycket - bilder - ljud- packade filer osv för dessa behöver du särskilda program för att öppna... Var försiktig med att öppna bilagor ds

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hyperlänkarna funkar eller hur? Då återstår att du har försökt öppna en bilaga som kan vara mycket - bilder - ljud- packade filer osv för dessa behöver du särskilda program för att öppna... Var försiktig med att öppna bilagor ds

 

Ursäkta min otydlighet! Det är HYPERlänkar som inte fungerar. Exakt dessa hyperlänkar har jag tidigare kunnat klicka på utan att välja program etc. Plötsligt blev fungerande hyperlänkar icke fungerande. Orsak? Lösning? Tack på förhand!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...