Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Internet Explorer 11


Lolan2

Rekommendera Poster

Jag har haft krångel med IE och tänkte ta bort och ladda ner igen. När jag återinstallerar får jag svar att IE redan är installerat. Jag har sökt i program i kontrollpanelen och där finns inget IE och även  gjort en systemåterställning men det hjälper inte. Tacksam för hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har sökt i program i kontrollpanelen och där finns inget IE

 

Hela listan av program visas inte direkt i kontrollpanelen.

Du måste klicka på alternativet "Visa installerade uppdateringar".  Högerklicka sedan på IE för att avinstallera. 

Sedan kan du installera en senare version av IE, troligen efter omstart av datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken version av IE har du?

 

Hos mig så kan jag se IE 11 installerad enligt bild, du borde kunna se det också under Installerade uppdateringar.

post-13429-0-48646000-1388599975_thumb.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IE finns inte i  "Visa installerade uppdateringar". Skall jag ladda ner IE 12 sedan?

 

"Visa installerade uppdateringar" visas uppe till vänster, tror du missat det.

Har också Windows 7.

 

Jag har precis som Laso, Internet Explorer 10 visas när jag klickar på "Visa installerade uppdateringar",

som jag skrev om i mitt förra inlägg.

 

 

program.doc

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

IE finns inte i  "Visa installerade uppdateringar". Skall jag ladda ner IE 12 sedan?

IE 11 är senaste versionen och enklast är att få ned Internet Explorer inuti Windows Update.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har försökt att radera det ena "http//:" men det hjälper inte.

Jag har också försökt att ladda ner från  Opera och Firefox men fenomenet kommer upp i alla fall .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du menar att det blir samma sak i tre webbläsare så ligger nog problemet någon annanstans. Vad har du för antivirusprogram?

Har du fått in några konstiga tillägg, t ex toolbars, sökmotor, startsida, i Internet Explorer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Genom skärmdumpning försökte jag visa vad jag har nedladdat. Men det gick inte att lägga i bild här.

 

Jag är i Spanien och jag får en "reklam" när jag laddar ner Firefox som inte går att ta bort även om jag laddar om.

Finns det något sätt att visa skärmdumpningar här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går att ladda upp bilder och andra filer med ditt svar, men du får klicka på knappen "Använd fullständig editor"  för att se hur du gör det.

 

Oönskad reklam tyder på att det har kommit in något olämpligt tillägg.

Spara AdwCleaner av Xplode på Skrivbordet: http://general-changelog-team.fr/fr/downloads/finish/20-outils-de-xplode/2-adwcleaner

Stäng alla program, inklusive webbläsare.
Dubbelklicka på AdwCleaner för att starta programmet.

Klicka på Scan-knappen.
Vänta tills sökningen är klar.
Klicka på Report-knappen.
En rapport kommer upp, kopiera innehållet och klistra in i ditt svar.
Om rapporten inte kommer upp, så finns den även som C:\AdwCleaner[R0].txt
 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Nu så har jag äntligen lyckats med IE. Såg på Googles att det var problem att ladda ner detta. Väntade, och efter en vecka så lyckades jag!

Tack för all hjälp! :thumbsup:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...